iyi size afiyet olsun ben datca ya gidecegim benim motorun biri dalamanda :queen:
anladım halis abi
ama bu sefer fiyasko olmucak inanıyorum :cat:
hem bak apti bize dondurma ısmarlıcakmış:queen::queen:
Denizde kum apti 'de para zati dimi:cherry:
Ümitcimee ısmarlicam çift kişilik:cherry:
Bu arada uzun süre kalamayabilirim idare edin:cherry:
O Tarihte İstanbul dışında olacağım için bu sefer buluşmaya katılamayacağım, mazur gör beni Alper abi
Herkese iyi eğlenceler dilerim... :rendeer:
dondurmaları verir gidersin sen hehehehehe
:queen::queen::queen::queen::queen:
Geliyorum ama oranın dondurması nasıldır bilmiyorum .Alper dondurmalar güzel değilse bizi ordan taaaaaa yeşilköye götürmessin yine değilmi?:mrgreen:
yok götürmem
bebekde güzel bi dondurmacı war oraya gideriz:queen::queen:
Buluşma sahibi değilim..
Bi uğrar sonra giderim
Dondurmalarada karışmam![]()