[İstanbul MT] 27/06/2008 Rumeli Hisarı dondurmam gaymak buluşması

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
merhaba arkadaşlar baktım yaz geldi buluşamıyoruz bari özlem giderelim dedim
bu hafta cuma akşamı Rumeli Hisarında Kale Cafede buluşuyoruz
gelmek isteyenler yukarıyı tıklıyorlar artık öğrendiniz herhalde:p:queen:
yer Rumeli Hisarının hemen yanı zatem motorları görürsünüz :cat:
mekanın karşısına park etcez motorları haberiniz olsun:cat:
buluşma saati:19:30-20:00
evet kimler geliyor şimdi haydi bi elleri görelim bakalım:bounce:


 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
size iyi eylenceler ben datcaya festivale gidecegim
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
çok trafik oluyo cuma günü size iyi eğlenceler.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Çok güldüm , çok eğlendim....
Sanki evimde buluşma var...
Uğramamak ayıp olur gibi:mrgreen:
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
arkadaslar Carsamba Yarı Fınal Mac Bulusması Var.duyurular Topıgıne Bakınız...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akşam eve donuste plakayı kapatıcam bi artci bulursam gelebilirim:)
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
valla fena fikir değil aslında guzel bı bulusma olucakda ben baya fransız kalırım bu gruba
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
ala ala herkes tatile mi çıktı yaw :silent:
kimse gelmiyomu şimdi dondurma yemeye hisara :silent:
bu kadarmıyız haydi millet bi uyanın kendinize gelin hade bakemmmm:p:queen::queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ala ala herkes tatile mi çıktı yaw :silent:
kimse gelmiyomu şimdi dondurma yemeye hisara :silent:
bu kadarmıyız haydi millet bi uyanın kendinize gelin hade bakemmmm:p:queen::queen:

alper birşey diyecegim ama kızarsın diye söylemiyorum sen anladın onu bakırköy diyeyim yeter nasıl olsa ben yokumya :queen::queen:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
alper birşey diyecegim ama kızarsın diye söylemiyorum sen anladın onu bakırköy diyeyim yeter nasıl olsa ben yokumya :queen::queen:

Abi sen soyle ozelden ben bıleyım barı merak ettım :)
Bakarsın ekmek cıkar bana:)

Alper gordum ama cuma benım sakat bıraz ama ısım olmazsa mutlaka ordayım

parazit yapma :p bizi topiğimizde rahat bırak:queen:

Sen yasıyormusun Baltazar:)

çok trafik oluyo cuma günü size iyi eğlenceler.

Ozzy sen tır mı kullanıyorsun ???
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
anladım halis abi
ama bu sefer fiyasko olmucak inanıyorum :cat:
hem bak apti bize dondurma ısmarlıcakmış:queen::queen:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
neveragain34 Ozzy sen tır mı kullanıyorsun ???[/QUOTE' Alıntı:
yav çok bunaldım trafikten gözüm yemiyo valla tekirdağ edirne olsa bundan iyi..::xcrying:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst