- Katılım
- 8 Eyl 2009
- Mesajlar
- 1,866
Zaten grubumuzu açtık beyler. Özelden numaranızı atarsanız dahil ederiz. Daha önce paylaştığım linklerden face, insta falan takip ederseniz karşı takibi alırsınız ortam geniş. :mrgreen:
Hocam sen hala bana numara yollamadın, at bi numara her şey whatsapp'da dönüyor şuan. :cherry:
Beyler öncelikle belirteyim genel olarak Anadolu yakasındayız. Buluşmaları yine bu tarafta planlıyoruz fakat illaki diğer tarafada geçeriz.
Cuma, c.tesi için Fenerbahçe taraflarında her 2 yaka içinde yakın olan mekanlarda buluşabiliriz..
Genel hattımız maltepe - kadıköy hattı olacak. Sadece hafta sonları karşıya geçer gruptakiler çünkü iş çıkışı bize yorucu olur.
verdim la özelden numaramı