İstanbul Maltepe ve çevresinde takılacak arkadaşlar arıyorum.

Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
Zaten grubumuzu açtık beyler. Özelden numaranızı atarsanız dahil ederiz. Daha önce paylaştığım linklerden face, insta falan takip ederseniz karşı takibi alırsınız ortam geniş. :mrgreen:



Hocam sen hala bana numara yollamadın, at bi numara her şey whatsapp'da dönüyor şuan. :cherry:


Beyler öncelikle belirteyim genel olarak Anadolu yakasındayız. Buluşmaları yine bu tarafta planlıyoruz fakat illaki diğer tarafada geçeriz.
Cuma, c.tesi için Fenerbahçe taraflarında her 2 yaka içinde yakın olan mekanlarda buluşabiliriz..
Genel hattımız maltepe - kadıköy hattı olacak. Sadece hafta sonları karşıya geçer gruptakiler çünkü iş çıkışı bize yorucu olur.

verdim la özelden numaramı
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Zaten grubumuzu açtık beyler. Özelden numaranızı atarsanız dahil ederiz. Daha önce paylaştığım linklerden face, insta falan takip ederseniz karşı takibi alırsınız ortam geniş. :mrgreen:



Hocam sen hala bana numara yollamadın, at bi numara her şey whatsapp'da dönüyor şuan. :cherry:


Beyler öncelikle belirteyim genel olarak Anadolu yakasındayız. Buluşmaları yine bu tarafta planlıyoruz fakat illaki diğer tarafada geçeriz.
Cuma, c.tesi için Fenerbahçe taraflarında her 2 yaka içinde yakın olan mekanlarda buluşabiliriz..
Genel hattımız maltepe - kadıköy hattı olacak. Sadece hafta sonları karşıya geçer gruptakiler çünkü iş çıkışı bize yorucu olur.

Gruba girelimde buluşma işi konuşulur ben karşıya gelirim, anadolu yakası takılmak için daha eğlenceli. Numaramı gönderdim.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
acayip eğleniyoruz :flower:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------


bu geceden,
troll nude900, rodajlı r25, fıtıfıtı cbr250, yakışıklı cb500f, allah belanı vermesin zx10
 
Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
242
İstanbul esenlerde yaşıyorum, yaş 29 ingilizce öğretmeniyim, 3 yıldır motosiklet kullanıyorum, tabi benim cc biraz düşük cb125 e, hor görmezseniz benide davet edebilirsiniz whatsapp grubuna. Arada bir motor muhabbeti yapacak bir ortam iyi olur.
 
Katılım
23 Mar 2016
Mesajlar
115
Canımı çektirdiniz :queen:
Yaş 31 İstanbul/Kadıköy. Yazılımcıyım. Tanışalım kaynaşalım. :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
organ_mafyasi.jpg


Ben yandım si yanmayın :D
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
27
Pendikte yaşıyorum. Chopper kullanıyorum. Oturalım çay içelim arkadaşlar tanışalım maltepe güzeldir çoğu zaman geliyorum maltepe starbucks da 😉
 
Katılım
8 Kas 2014
Mesajlar
505
Pendikte yaşıyorum. Chopper kullanıyorum. Oturalım çay içelim arkadaşlar tanışalım maltepe güzeldir çoğu zaman geliyorum maltepe starbucks da ��

İstanbul esenlerde yaşıyorum, yaş 29 ingilizce öğretmeniyim, 3 yıldır motosiklet kullanıyorum, tabi benim cc biraz düşük cb125 e, hor görmezseniz benide davet edebilirsiniz whatsapp grubuna. Arada bir motor muhabbeti yapacak bir ortam iyi olur.

Canımı çektirdiniz :queen:
Yaş 31 İstanbul/Kadıköy. Yazılımcıyım. Tanışalım kaynaşalım. :mrgreen:

Yaş sınırını biraz aşşagı çekseydiniz keşke

Grup değilde daha çok sıkı dostluk kurma amacı ile bu yola çıktığım için kurallarımIZ katı.(her üye aynı fikirde)
Sadece 15 dk motor kullanmak değil sosyal hayatımızda dahi aktivitelerde bulunmak gibi bir isteğim var.
Örneğin evli ile bekar arasında çok büyük fark var, Anadolu ve avrupa yakası arasında çok mesafe var.
Yaş sınırını en fazla 22-28 yapabilirim. Manita ayarlayacaksan @keinelust 21 de olur. :cherry:

Grup planımız ise şöyle:
1- 22-28 yaş arası olmak
2- 250cc ve üzeri motor sahibi olmak.
3- Ekipmansız kabul etmiyoruz. Kask + korumalar.
4- Acemi olmamak, sürüş sırasında diğer sürücüleri tehlikeye atacak davranışlarda bulunmamak.
5- Apaçi olmamak.
6- Ağır abi olmamak, gülmek mecburi. :mrgreen:

Şimdilik bu kadar. Grupta yaklaşık 8 kişiyiz. Bu şartlara uyan arkadaşları ekleyebilirim.
Grubu fazla büyütmek her bireyi tanımaktan uzaklaşmaya sebebiyet veriyor. 8 kişinin dahi birbirini her şeyiyle tanıması oldukça zor.
Diğer arkadaşlar lütfen kusura bakmayın. :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Kas 2014
Mesajlar
505
Son buluşmamızdan derlediğim kareler.
Kamera: Xiaomi
Ses malesef housing ve rüzgar nedeniyle kötü. Yakında düzelticem inşallah. :wiinkk:

 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Bulusma güzel, grup arkadaş suruslerinde
Motorlarin birbirlerinin alanlarina girip cikmalarina dikkat ediniz gece surusu yapiyorsunuz cok onemli...
 
Katılım
8 Kas 2014
Mesajlar
505
Bulusma güzel, grup arkadaş suruslerinde
Motorlarin birbirlerinin alanlarina girip cikmalarina dikkat ediniz gece surusu yapiyorsunuz cok onemli...

Bilinçli bir grubumuz var dikkat ediyor herkes.
Tabi ara sıra biraz aksiyon olmalı öbür türlü zevki çıkmıyor :)
Teşekkürler iyi düşünceleriniz için. :rendeer:
 
Katılım
19 Kas 2015
Mesajlar
278
Atalardayım haftaya bir gün ayarlayın 19 yaşındayım geleyim bende bi yaşım tutmuyor :)
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
Merhaba arkadaşlar. İstanbul Maltepe - bostancı - kadıköy çevresinde takılacak arkadaş arıyorum.::cheeeeer
Kendimi tanıtacak olursam:
25 yaşındayım.
Bilgisayar Mühendisiyim. ::pcgum::
Bekarım. House music dinleyen eğlenceli bir insanım. ::music2::

23-28 yaş arasında muhabbeti güzel, 250 cc ve üstü racing motora sahip, apaçi olmayan arkadaşlar mesaj atarsa sevinirim.:cat:

Beni merak edenler için. LİNK

Bılgısayar muhendıslıgı okuyorum bende bazı dillerde yardımcı olacaksan ducati monster696 sahıbıyım apacılık kanımda var engel olamıyorum :( Kadıkoy bizim mekan gezerken ızın ıstersen sevınırım :))
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
House music dinleyenlere güzel kafa da sallar ortama ayak uydurur

Öyle bir arkadaşımız.
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Fotoğrafı görene kadar kadın olduğuna inandırmıştım kendimi. Beylikdüzü'nden benzini fulleyip gelecektim ki o lanet linke tıkladım.

Neyse sağlık olsun. Moral bozmak yok.
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
345
Anaa beni niye çağırmıyosunuz yaa çok ayıp volkan 25 yaşındayım örtmenim yarışmaya çekmeköyden katılıyorum sohbet varsa varım bende yer var mı acep?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst