İstanbul Kartal'dan motorcu kardeşlerime selamlar sevgiler

Katılım
26 Ocak 2016
Mesajlar
3
Hyosung GV 250 ile motor dünyasına ve aranıza yeni katıldım. Sizlerden öğreneceğim çok şeyler var. Uzun bir süredir forumu takip etmekteyim. Değerli paylaşımlarınızdan istifade etmeyi umuyorum.Selamlar sevgiler...
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
235
Hayırlı olsun.. Benim de ilk motosikletim gv 250 idi. güzel motordur. Diğer 250liklere göre güçlüdür. Bu arada bende pendik kaynarca da oturuyorum. Belki ilerde birgün buluşup sohbet ederiz.
 
Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
401
Hoş geldin yakın sayılırız bende o civardanım, belki yolumuz bir gün kesişir havalar biraz ısınsın gezi açacağım forumda. Tekrar hoş geldin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst