İstanbul-İzmir-Çeşme-Kuşadası-Didim-Bodrum ve Dönüş.. Görüş ve öneriler?

Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Öncelikle hayırlı yolculuk..
zaten yanına ne alıp almayacağın her şeyi halletmişsin. birde güzergah üzerindeki gilera servis telefonlarını da al belki lazım olur..,
birde şirinceye mutlaka çık..bir karadut şarabının tadına bakıver..
tekrar hayırlı yolculuklar..

Tamamdır. :cat: Sağolasın. :rendeer:

Bu yolları daha önce motorla gittim. Mutlaka bandırma ido feribotu ile git. Sürücü dahil 50 lira. Karşılığında bandırma izmir sadece 260 km. izmir bodrum da 300 km kadar. Feribot olmazsa yol seni yorar.

Hemen araştırayım o halde. Daha uygun olacak o şekilde sanırım. Teşekkürler. :cat:

olgay cım kazasız belasız yollar diliyorum sana kardeşim :rendeer:

Gürkan abim, sağolasın Allah razı olsun. :rendeer:

Hayırlı yolculuklar olsun... Dikili-Aliağa arasında (genellikle ovacıkta) (ft veya fk plakalı) yanlış hatırlamıyorsam mavi renkli hyundai accent radar var. Çok yakalanan olduğu için pazarlık şansı olmuyor genelde...

Uyarı için teşekkürler. :):rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst