- Katılım
- 4 May 2010
- Mesajlar
- 3,235
Çok mükemmel bir gezi olmuş tebrik ederim. Gezi yazınız da çok detaylı. Sayenizde aynı yollardan geçmiş gibi oldum. Tekeriniz düz bassın :cat:
Bir de Kadıköyden çıkış yapılıyor, "Kıtalar arası yolculuk" da diyebiliriz.![]()
Abi sen ne yaptin boyle helal olsun, ben iki sehir arasinda geriliyorum gidecegim yere varana kadar. Buyuk cesaret tebrik ederim bir cogumuzda imkan var ama ben de dahil cesaret yok
Vay benim köylüme bak, çeçenlere böbreği kaptırmadan iyi dönmüşsün.
Anlamadığım bir nokta var, sen Rusya'ya kadar niye gittin? Arkadaş görecektin galiba. Ama ben öyle bir foto görmedim, baskılar yüzünden mi geri döndün ? Eğer öyleyse çok büyük ayıp etmişsinBen çarşambadan 50 km uzakta bir yere gittim, aradığım yeri bulamayınca " bu kadar yol geldım, hayatta geri dönmem" diye keçi patikasından gittiydim. :mrgreen: Sen 4 bin km yol gitmişsin.