istanbul gürcistan rusya

Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Çok mükemmel bir gezi olmuş tebrik ederim. Gezi yazınız da çok detaylı. Sayenizde aynı yollardan geçmiş gibi oldum. Tekeriniz düz bassın :cat:
 
Katılım
15 Şub 2012
Mesajlar
31
tek solukta okudum enfes bir gezi ve anlatım. Osman ağabey kısmıda harika olmuş umarım bizde kendisini görebiliriz.
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
vay annemin memleketine gidip gelmişsiniz. ruslar malesef her yeri mahvetmiş köylerin adları hala çerkesce ama yaşayanlar rus. güzel gezi.
 
Katılım
25 May 2013
Mesajlar
556
Abi sen ne yaptin boyle helal olsun, ben iki sehir arasinda geriliyorum gidecegim yere varana kadar. Buyuk cesaret tebrik ederim bir cogumuzda imkan var ama ben de dahil cesaret yok
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Abi sen ne yaptin boyle helal olsun, ben iki sehir arasinda geriliyorum gidecegim yere varana kadar. Buyuk cesaret tebrik ederim bir cogumuzda imkan var ama ben de dahil cesaret yok

bu daha başlangıç arslancım.. teşekkür ederim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Vallahi helal olsun,tekerinize taş değmesin,enfes olmuş...
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Vay benim köylüme bak, çeçenlere böbreği kaptırmadan iyi dönmüşsün.

Anlamadığım bir nokta var, sen Rusya'ya kadar niye gittin? Arkadaş görecektin galiba. Ama ben öyle bir foto görmedim, baskılar yüzünden mi geri döndün ? Eğer öyleyse çok büyük ayıp etmişsin :) Ben çarşambadan 50 km uzakta bir yere gittim, aradığım yeri bulamayınca " bu kadar yol geldım, hayatta geri dönmem" diye keçi patikasından gittiydim. :mrgreen: Sen 4 bin km yol gitmişsin.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Vay benim köylüme bak, çeçenlere böbreği kaptırmadan iyi dönmüşsün.

Anlamadığım bir nokta var, sen Rusya'ya kadar niye gittin? Arkadaş görecektin galiba. Ama ben öyle bir foto görmedim, baskılar yüzünden mi geri döndün ? Eğer öyleyse çok büyük ayıp etmişsin :) Ben çarşambadan 50 km uzakta bir yere gittim, aradığım yeri bulamayınca " bu kadar yol geldım, hayatta geri dönmem" diye keçi patikasından gittiydim. :mrgreen: Sen 4 bin km yol gitmişsin.

çeçenlerin bizim böbreğimiz ile işi olmaz kardeşim :) onlar hep rusların uydurduğu şehir efsaneleri.. :cat:

oraya gitdersen bir gün ve benim yaşadıklarımı (yazmadıklarım da var) yaşarsan belki dönmeyi düşünürsün.. :)
 

orh

Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
269
polis dedi nereye gidiyon laf uzamasin diye ankara dedim yahu motorla ankaraya mi gidilir deyince he he dedim gecistirdim cok guldum asil gitcegin yeri soylesen kimbilir ne derdi hala guluyom:)
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Cesaretiniz için tebrik ederim. Sıkı bir macera olmuş. Benim gibi gezip tozamayanlar için ilaç niyetine. Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
7 Ara 2012
Mesajlar
343
gerçekten çok özenerek okudum gezinizi allah kaza bela vermesin size ve hiçbirimize çok güzel bi gezi olmuş motosikletinizin modelini pek takip etmediğimden markasını okuyuncaya kadar 100lük 125lik bişey sanmıştım nasıl gider bu motor falan dedim markayı okuyunca okumaya devam ettim :)
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
115
muhteşem bir gezi olmuş,imrendim. ruslar olan olaylarda ben bile gerildim okurken :) farklı kültürlere yapılan gezıler hep risklidir.ne ile karsılasacagın bellı degıl. kazasız belasız bol gezilere..
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Sıkılmadan okudum elinize sağlık. Özellikle tek başına çıkmak büyük cesaret işi tebrik ediyorum :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst