- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
blogumdan gezi resimlerimi ve seyahatnamemi okuyabilirsiniz. 
ayrıca blog içinde osman gürsoy ziyaretim de var onada göz atın.
http://uzunyollar.wordpress.com/
ayrıca blog içinde osman gürsoy ziyaretim de var onada göz atın.
http://uzunyollar.wordpress.com/
Son düzenleme: