istanbul gürcistan rusya

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
blogumdan gezi resimlerimi ve seyahatnamemi okuyabilirsiniz. :)

ayrıca blog içinde osman gürsoy ziyaretim de var onada göz atın.

http://uzunyollar.wordpress.com/

IMG_2711_zps1458c526.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2009
Mesajlar
56
paylaşım ıcın tesekkurler cok guzel bi gezi olmuş..eline ayağına sağlık...
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Merhabalar ozel olmassa bana mesaj atarak telefon numaranizi yazabilirmisiniz rusya rotasini bende düşünüyorum musait bir zamaninizda konuşmak isterim Teşekkürler.
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nalchikten sonra Abhazya yonune devam edebilseydin cok harika olabilirdi ordanda trabzona feribotla gecerdin super olurdu. birde kafa dengi arkadas olsa iyi olurdu. Herseye ragmen guzel gezi olmus tebrikler.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Planlarımın içinden alternatif rotalardan bir kısmı buralardan geçiyor, gördüğüm iyi oldu. :) Elinize sağlık çok güzel anlatmışsınız ve çok güzel gezmişsiniz. Daha nice yolculuklara...
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Abi çok güzel anlatım olmuş, özenerek hazırlamışsıın emeğine sağlık, keyifle okudum :)
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
imrenerek okudum, anladığım kadarıyla önce rusça bilen bi tanıdık olacak sonra rusyaya geçeceğiz. yalnız olmanız da ayrı bi macera etkisi yapmıştır.
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
55
Tebrik ederim. Çok güzel bir gezi olmuş. Yalnız bloğunuzdaki haritaya bakınca Türkiye içi gezi parkuru yurt dışı gezi parkurundan daha uzun olmuş sanki.:) Keşke gitmişken bi moskova yapıp gelseymişsin:queen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Nalchikten sonra Abhazya yonune devam edebilseydin cok harika olabilirdi ordanda trabzona feribotla gecerdin super olurdu. birde kafa dengi arkadas olsa iyi olurdu. Herseye ragmen guzel gezi olmus tebrikler.
gürcüden abhazya ya giriş yok, rusya tarafından giriş vardır. feribotu düşünsem soçi veya kırıma giderdim. ama daha çok masraf etmedim.
 
Katılım
15 Mar 2014
Mesajlar
404
Motosikleti
Honda CL250 /tvs jüpiter 110
Gezi yazınızı keyifle okudum. scooter ile gezi yazılarına pek az rastlıyoruz. daha önce kısa bir scooter kullanmışlığım oldu. Bu geziniz içimdeki scooter aşkını yeniden depreştirdi. Ayrıca Osman Gürsoy ziyaret etmeniz çok hoş olmuş. kendisinin hikayesini daha önce okumuştum. Yolculuğunuzu bizimle paylaştığınız için teşekkürler.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Süper gezi, Yurtdışına motorla gitmek herkesin hayali sanıyorum. Bize de nasip olması dileğiyle. Tekrardan elinize, ayağınıza, motorunuza sağlık
 
Katılım
7 Eyl 2013
Mesajlar
38
Istanbulda ikamet etmekle birlikte memleketim kars ve gecenlerde hemsehrim kuba strli bir arkadasin agri dogu beyazid gezi raporunu, endurolu klr650 sanirim bir abimizin karadeniz gezi raporlarini ve sizin bu guzel ve detayli raporunuzu okuduktan sonra aklimda cilgin fikirler olusmadi degil. Anlatiminiz paylasiminiz ve ictenliginiz icin tesekkurler selamlarimla
 
Katılım
7 May 2014
Mesajlar
225
Harika! Sıkılmadan okudum yazı bitince keşke daha uzun olsaymış dedim içimden. :)
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117
Istanbulda ikamet etmekle birlikte memleketim kars ve gecenlerde hemsehrim kuba strli bir arkadasin agri dogu beyazid gezi raporunu, endurolu klr650 sanirim bir abimizin karadeniz gezi raporlarini ve sizin bu guzel ve detayli raporunuzu okuduktan sonra aklimda cilgin fikirler olusmadi degil. Anlatiminiz paylasiminiz ve ictenliginiz icin tesekkurler selamlarimla

Benim o benim :)

Hocam gezi şahane olmuş, merakla okuyorum, tek seferde bitirmedim :)
Karsta yaşayan biri olarak gelecek sene gürcistan planları yapıyordum lakin rusyayı da ekleyeyim mi diye düşünmeye başlamadım değil :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst