İstanbul GOP'ta oturan ya da oraları bilen arkadaşlar..

Katılım
21 Kas 2011
Mesajlar
84
Selamlar,
Ben Adana'da Bilgisayar Mühendisliği son sınıf okuyorum.
Yaklaşık 1 ay sonra İstanbul'daki bir firmada çalışmaya başlayacağım. Fakat kalacak yerim yoktu.
Gaziosmanpaşa'da oturan kuzenim sağolsun bende kalabilirsin dedi.
Ben motosikletimi de götürmek istiyorum. Çünkü çalışacağım yer Maslak'ta.
Fakat İstanbul'daki hırsızlık olayları beni çok düşündürüyor.
Hatırladığım kadarıyla kuzenimin evinin civarında motosikleti güvenle koyabileceğim bir alan da yok.
Oraların çevresini de bilmiyorum. Bilen arkadaşlar GOP hakkında bilgi verebilir mi ?
Teşekkürler.
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
118
Hemen gider pis bi yer kardeşim bende maslakta çalışıyorum etraf tekin değil kapalı bi alan bulman şart.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
548
İstanbulda ben Nişantaşında otoparka bırakıyorsam gerisini sen düşün nediyelim İstanbul burası...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Gaziosman paşada bir cbr 250 en fazla 15 dakika başı boş kalır . 16. dakika bulamazsın motorunu.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
34
1.Bağcılar 2.Gaziosmanpaşa 3.Bayrampaşa buralardan kork kardeşim saniye sürmez motoru uçururlar hatta sana şöyle söylüyeyim motoru çalamazlarsa kilidini sökemezlerse motorun benzinini çekiyorlar o derece berbat bir yer buralar
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
GOP TA küçükköyde ikamet ediyorum. belediyenin kapalı otoparkı var güvelikli 24 saat açık. ben motorumu yıllardır oraya bırakırım. ama abone araç almıyorlar uzun zamandır.

NOT: evden otoparka yürüyerek gitmem en az 15 dk sürüyor. OTOPARKTAN ÇIKTIKTAN SONRA MOTORUM İLE İŞYERİNE ULAŞMAM 15 DK :D
sakın üşenipte motorunu kapının önüne falan koyayım deme. benden bu kadar sağlıcakla kardeşim.
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
Sokağa apartman önüne vs zincirle bile olsa unut sabaha bulamazsın. Ama anlaşabileceğin otoparklar mevcut. Belediyenin orda katlı ispark var, bağlarbaşının altındaki caminin altında otopark vs var. Abone olabileceğin bir otopark illa ki bulursun. Ama gelmeden önce akrabandan rica et bir araştırsın yakında varsa ona göre getirirsin
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Otopark yada garaj şart, ayrıca Maslak'a gitmen için otobanı kullanman lazım motorun 250 cc den düşükse tavsiye etmem.
 
Katılım
13 Mar 2014
Mesajlar
332
En sakat yerine geliyosun istanbulun ama hayırlısı şayet mümkünse eve çıkar motoru hatta evde bile kilitle kalorifer demirine falan o derece...
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Senelerdir Bayrampaşa'da yaşıyorum, bilhassa son 7-8 senedir buralar pek tekin değil, hiç çalınma olayı yaşamadım şükürler olsun fakat bilhassa Gaziosmanpaşa ve Küçükköy taraflarında daha sık yaşanır bunlar, biraz tekinsiz bölgelerdir fakat öyle abartıp göz korkutmaya da gerek yok, Nişantaşı'nda da motor çalıyorlar Bahçeşehir'de de. Siz önleminizi alırsınız, bir otoparkla anlaşır motorunuzu bırakırsınız, adamakıllı bağlarsınız vesaire, başına bir iş gelmez.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
496
Gaziosmanpaşa'da arkanı döndün mü gider Allah kolaylık versin yakında otopark varsa belki yoksa getirme
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
191
Evet bende Gaziosmanpaşada(Sarigöl-Karlitepe) oturuyorum sunu söylerim kapali otopark gerekli yada sağlam kilitler...
 
Katılım
21 Kas 2011
Mesajlar
84
Gözüm korktu yahu. Adana'da kafam rahattı ilgilendikleri cc aralığı 50-150 arası.. Büyük motorlara dokunmuyorlar bile ama şu forumda gördüğüm çalıntı ilanlarının yarısı büyük motor. Şu belediyenin kapalı otoparkı fikri iyi gibi. Ne diyelim sonumuz hayrolsun teşekkürler.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
G.O.Paşa'da meydanda GOPARK var işini görebilir,
pek çok yer mevcut aslında,
oto yıkamacılar dahı oto park vazifesi yapıyorlar hele motor olunca bu iş yer açısından daha basit oluyor,

fakat herkesin dediği gibi MOTORU KİLİTLEMEN VEYA OTO PARK şarttır,,,
 
Katılım
17 Ocak 2014
Mesajlar
172
Yer problemi kadar trafikte sorundur bunuda unutmayın. İstanbul trafiğine alışana kadar bir süre çok daha temkinli gitmeye gayret gösterin.
 
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
211
Hırsızlığın cezası bu kadar az olur, polisin yakaladığı akşama kalmaz çıkarsa maalesef sonumuz bu olur.
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Kız kardeşim bir ara orada oturmaya kalktı evleri olduğu için.
Mutfaktaki demiri söküp iki defa evine girdiler.
İki defa da biz evdeyken girmeye çalıştılar.
Bunlar senin için yeterli mi?


"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
13 Mar 2014
Mesajlar
332
yukarıda yazığım gibi evde bile kilitlemek lazım :) cbr ı mazallah affetmezler gözünü kapamanla gitmesi bir olur...Allah korusun...otopark iyi bir çözüm ama bunu güzel bi Abus level 20-25 arası bir kilitle her zaman destekle...
 
Katılım
6 Ocak 2006
Mesajlar
371
ben de gop karayolları'nda oturuyorum.
sadece 1 kilit kullanıyorum ve kapının önündeki doğalgaz borusuna bağlıyorum.

3-4 gün motoru kilitlemeyi unutmuşum motorum gitmedi.

motoru ilk aldığımda herkes sakın buraya bırakma diyordu.

her sabah motorum acaba kapıdamı hala korkusunu yaşamıyor değilim ama henüz birşey olmadı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst