Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 8 Tem 2006
- Mesajlar
- 968
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar pazartesi günü iş görüşmesi için 600rr ile bursa-istanbul yol yapacağım. Merak ettim şu; bende ogs var. Dolayısıyla bir gişeden geçip diğerine hangi hızda varmıdığımı ölçen ve ceza yazan bir sistem varmı? Ne önerirsiniz?