İstanbul gişelerde radar varmı ?

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Arkadaşlar pazartesi günü iş görüşmesi için 600rr ile bursa-istanbul yol yapacağım. Merak ettim şu; bende ogs var. Dolayısıyla bir gişeden geçip diğerine hangi hızda varmıdığımı ölçen ve ceza yazan bir sistem varmı? Ne önerirsiniz?
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Yok öyle bir şey.Ama otoyolda radar varsa,kısmet.

Otoyoldaki radarlar direk plakaya ceza gönderiyorlar. Araç durdurma yada sorgulama gibi bi olayları olmuyor. Motorunda önünde plaka olmadığı için bunun rahatlı ile çok defa radara selam vererek-el sallayarak geçmişliğim vardır
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Giselerde hiz tespit yoksa iyi. Insallah motoru da kaptirmayiz otoparktan.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
Arkadaşlar pazartesi günü iş görüşmesi için 600rr ile bursa-istanbul yol yapacağım. Merak ettim şu; bende ogs var. Dolayısıyla bir gişeden geçip diğerine hangi hızda varmıdığımı ölçen ve ceza yazan bir sistem varmı? Ne önerirsiniz?

yalnız o değilde bu fikri duymasınlar :cherry:
çok mantıklı hız tünelini gişelere uygulamak.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Ben olcak diye haber okumustum o yuzden sordum. Ankaraya giderken bu sistemi kurmuslar. Radardan geciyosun 10km sonra bir radar daha ve yukarida plakan ve ortalama hizin yaziyor. Istanbulda olmamasi iyi. Insallah rahat gider gelirim.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Seyyar demk gelirse bahtina. Camlari filmli transit, doblo plakasi en olan arac drnk gelirse yavasla. Orta seritte gider 90i gecmezler.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
Gişeler arası mesafeye göre hızın ortalaması alınıp ceza uygulanması gündemde, fakat daha ses çıkmadı.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
sen radarıda fren yapamayıp bulursun bilginozi ::koop::
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
Arkadaşlar pazartesi günü iş görüşmesi için 600rr ile bursa-istanbul yol yapacağım. Merak ettim şu; bende ogs var. Dolayısıyla bir gişeden geçip diğerine hangi hızda varmıdığımı ölçen ve ceza yazan bir sistem varmı? Ne önerirsiniz?

abi bu dediğin olaydan ötürü bir arkadaşım ceza yedi lüleburgaz mahmutbey gişeleri arasında ne olduğunu anlamadım dedi ama 160 tl ödedi.
sanırım otobanda belli mesafeleri ölçüyorlar yada nasılsa artık biliyorlar hız limitinde gitsen bile en erken kaç dakikada gideceğini ve gişeden çıkarken yapıştırıyorlar cezayı.

kurallara uyarsan sıkıntı çıkmaz bence.

iyi yolculuklar sağlam giyin ama çok soğuk.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
627
Otoyoldaki radarlar direk plakaya ceza gönderiyorlar. Araç durdurma yada sorgulama gibi bi olayları olmuyor. Motorunda önünde plaka olmadığı için bunun rahatlı ile çok defa radara selam vererek-el sallayarak geçmişliğim vardır

O zaman ben bahtsız bedevi oluyorum. İki sene önce otobanda arkadan çekilmiş kabak gibi plakamın okunduğu radar cezası gelmişti eve.
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
Ben olcak diye haber okumustum o yuzden sordum. Ankaraya giderken bu sistemi kurmuslar. Radardan geciyosun 10km sonra bir radar daha ve yukarida plakan ve ortalama hizin yaziyor. Istanbulda olmamasi iyi. Insallah rahat gider gelirim.

Polatlı - Ankara yolunda var bu sistem hatta ortalama hızınız topcu alayının onunde yazıyo :D
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
O zaman ben bahtsız bedevi oluyorum. İki sene önce otobanda arkadan çekilmiş kabak gibi plakamın okunduğu radar cezası gelmişti eve.

Çöle falan gitme bence sen :) çok defa yaşadım aynı durumu, hatta radar noktasını bilmeme rağmen hızımı kesmeden geçtim çok defa ve hiç arkadan radar cezası gelmedi. Dahası bi defa aksaray tarafinda e5de radara girmeme rağmen polis amcalara 'abi radarı gördüm 109 la girdim o yüzden dememe ve polisin bana burdaki hiz limiti 90' demesine rağmen ceza yazmamisligi vardir. :) belki de ben çok ballıyımdır bilemedim
 

Sti

Katılım
24 Kas 2015
Mesajlar
681
Radari bilmemde,ankara istanbul arasi sure olcumunu bekliyorum,bahisler acilsin ben 2.5 saatte gider diyorum :queen:
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Yapılacak diyorlardı sistem 1/2mv(kare) prensibine göre çalışıyor zaten ordan hızı tespit ediyorlar
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Bursa-istanbul için hiç gişe kullanmana gerek yok.
Bursa'dan hareket et, eskihisar-topçular feribotu ile karşıya geç. Oradan E-5'in sol şeridinden doğruca devam et. Şahsen ben hep öyle gidip geliyorum. Duruma göre yalova-pendik feribotunu da kullandığım oluyor.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Esenlere gidicem paralı yoldan geçiliyor galiba. Pek bilmiyorum istanbulu, navigasyonu takip edicem mecburen.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst