Artçı lazimmi:cherry:
Ikikez artcılı gittim baya zor olduZor oluyor öyle
![]()
Çekilirmi o yol allah güç kuvvet versin. O yolu artçı veya sürücü olarak gitmek istemem. İşin şakasıiyi yolculuklar.
Iki kişiyle evet ama tek kişi hiçte yorucu degil 700 km 8 saat de felan gidiyorum eglenceli baya bu 3. Gidisim olacak nasipseÇekilirmi o yol allah güç kuvvet versin. O yolu artçı veya sürücü olarak gitmek istemem. İşin şakasıiyi yolculuklar.
Hakikaten o arkadasi tebrik etmek lazim tokat nire istanbul nireAdam Bırakta Gitsin,Bizim Arkadaş 125 Cc Ace İle Tokata Gitti Geldi![]()