İstanbul’da hız limitleri değişti

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME) şehir içi ulaşım yollarının bazılarında hız limitlerini yol şartlarına göre değiştirdi.

Trafik Yönetmeliği’nde hız kurallarını belirleyen maddesi ile kentteki yollarda uygulanabilecek en çok ve en az hız limitleri açıklanıyor. Yönetmeliğe göre UKOME Belediye sınırları içindeki karayollarında otomobiller için hız sınırını 20 km/s’e kadar artırma yetkisini kullanarak Karayolları Genel Müdürlüğü ile koordineli olarak bazı yollarda hız limitlerini arttırdı.

Yasal mevzuat çerçevesinde; bazı yollarda fiziki şartları, geometrik standartları ve özellikleri üzerinde yapılan incelemeler neticesinde, yol kesimlerinde mevcut yol özellikleri ve çevre şartları dikkate alınarak bazı yollarda azami hız limitleri şu şekilde oldu:
hizlimitleriistanbul.gif


Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 

Ekli dosyalar

  • v200703112047350026638.flv.jpg
    v200703112047350026638.flv.jpg
    18.4 KB · Görüntüleme: 3,738
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
bu haberde 10.000 rpm ile 270km/h yapan CBR XX göstergesinin kullanılmasında özel bir sebep mi var acaba ?
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
bu xx videoları youtube da karşıma çıkıp duruyordu, buradada resmi çıktı adam iyiki çekmiş bu videoyu
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
yahu adamlar zaten 50 ile gidilecek yolda 80 90 yapıyor 70 e çıkarıldı şimdi ki millet o yolda nasıl bir süratle gider siz hesapedin bence bu durum kazaya davetiye çıkarmış olacak
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
yahu adamlar zaten 50 ile gidilecek yolda 80 90 yapıyor 70 e çıkarıldı şimdi ki millet o yolda nasıl bir süratle gider siz hesapedin bence bu durum kazaya davetiye çıkarmış olacak
bence kimse yaptığı hızı değiştirmeyecek. çünkü zaten o yolda gidilecek gerçek hızlar makbul hızlar belli ama araştırmalar bu hız sınırlarını anadolulara yada şahin marka araçlara göremi yapıyor anlamadım. bence mantıklı bir hız limiti koymalılar. ben o yolarda trafik sıkışık olmadığı sürece hiç bu adamların bahsettiği hızlarda giden birini görmedim.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
bu haberde 10.000 rpm ile 270km/h yapan CBR XX göstergesinin kullanılmasında özel bir sebep mi var acaba ?
yahu anlasana işte ha napcan 270i?? sil 200 ünü 70 neyine yetmiyor??? demek için sanırım.....:queen:
hani cimri babadan oğlunun para istemesi hikayesi misali....:queen:
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Hız limit meselesi radar görene kadardır kaç kişi uyuyorki herkez 200 300 yapmıyorda en fazla 140.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
ben 1-2.vites hop 80 km hız 3-4 vites hız :queen: geriki vitesler kalsın
zaten hiç anlamış degilim bu uyulmayan hız limitlerini :silent:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
sahil yolunda zaten hız limiti 70 km/h idi uzun zamandır kim 50den 70e yükseltmiş merak ettim..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Hız limitinin artması sadece radarda yediğiniz cezanın bir miktar azalmasına sebep olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst