İstanbul - Bozcaada - Assos gezimiz

Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Burakkemal mesajını geç gördüm. Şimdi yazacağım yanıt heralde geç olacaktır ama bundan sonrası için bakanlara belki faydası dokunur diye yazıyorum. Biz yola sabah 7 civarı çıktık. Zaten resimlerde de saat belirttim. Ancak 14 civarında normal sefer olduğu gibi su sıralar yol yapım çalışmaları olduğu için arada da feribot seferleri yapılmakta. Yani 14 feribotunu kaçırdık 18.00'e kadar ne yaparız diye düşünmeyin illaki arada bir seferi yakalarsınız..

Biz Emrah Otel adında pansiyonvari bir yerde kaldık. Kahvaltı almadık. Odaları da gayet temiz ve düzgündü. Fiyatı da 15 ytl ile 25 ytl arasında idi. Tam meydanda PTT nin karşısında bir yer. Fotolardan görürsünüz. Bizim baktığımız ilk yerdi odaları düzgün fiyatı da uygun olunca başka bir yere bakma gereği duymadık, tavsiye ederim.
 
Katılım
4 Ara 2005
Mesajlar
52
gerçekten çok güzel yerler seçmişsiniz,
motoru aldığımdan itibaren böyl ebişey yapmak istiyordum ama hala kısmet olmadı,sana danışacağımız şeyler olacak sanırım
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
9
ErdoganAktas' Alıntı:
Burakkemal mesajını geç gördüm. Şimdi yazacağım yanıt heralde geç olacaktır ama bundan sonrası için bakanlara belki faydası dokunur diye yazıyorum. Biz yola sabah 7 civarı çıktık. Zaten resimlerde de saat belirttim. Ancak 14 civarında normal sefer olduğu gibi su sıralar yol yapım çalışmaları olduğu için arada da feribot seferleri yapılmakta. Yani 14 feribotunu kaçırdık 18.00'e kadar ne yaparız diye düşünmeyin illaki arada bir seferi yakalarsınız..

Biz Emrah Otel adında pansiyonvari bir yerde kaldık. Kahvaltı almadık. Odaları da gayet temiz ve düzgündü. Fiyatı da 15 ytl ile 25 ytl arasında idi. Tam meydanda PTT nin karşısında bir yer. Fotolardan görürsünüz. Bizim baktığımız ilk yerdi odaları düzgün fiyatı da uygun olunca başka bir yere bakma gereği duymadık, tavsiye ederim.


Sevgili Erdoğan Aktaş

Yarın yani 01 Ağustos sabah 07.00 de hızlı feribot ile Bandırma üzerinden Bozcaada'ya yola çıkacağız.Zannediyorum 14.00'de ki feribota rahatlıkla yetişeceğiz.Mitos Pansiyon'da yer ayırttık.Sizin çekmiş olduğunuz fotoğraflarda da arka planda görünüyordu.Zaten o kadar güzel bir gezi yapmışsınızki biz de özenip gidiyoruz.Bakalım umarım iyi geçer.Gezimizden sonra ben de fotoğrafları koyacağım.İlgi ve alakana teşekkür ederim.
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
ilk sayfada resimlerin altına bi ekleme yaptım oraya da biz göz atın gitmeden. Early riderciler de bu hafta sonu orada olacaklar.. onlar araba ile gideceklermiş benden birkaç bilgi almışlardı.. onlara yazınca buraya da ekleyeyim dedim. Valla şimdi de ben kıskanıyorum sizi tamam gittim gördüm ama mükemmel yerlerdi herkes gidip görmeli bende ilk fırsatta tekrar gideceğim
 
Katılım
4 Ara 2005
Mesajlar
52
arkadaşlar bende bu hafta sonu gitmeyi planlıyorum ,bir terslik olmazsa,
keşke birileri bu geziyle ilgilensede toplu bir gezi yapsak,gezi konusunda tecrübeli kişilerin yardımıyla
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Eğer biraz sabrın ve zamanın varsa Eylül'de toplu yapıcaz zaten. Kimse gitmese de ben gideceğim... Bu arada 17-18 Agustos'ta da gidecekler var. Bu akşam konuşuyorduk. Lakin motorla gidince çok yakar arabayla gidelim diyenlerin de sayısı az değil.
Ben bu rotada 900 km yol yaptım ve 90 YTL. benzin harcamıştım. Şu anda benzin, feribot ve otoban geçişleri vs. dahil 140-150 ytl sırf yol masrafı ayırmak lazım. (150/200 cc motorlar için)
Kesme seker olmayan Eylül'de bize takılır, ben yolda eririm diyen arabayla gitsin.. :)
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel bir gezi olmuş tbrkler
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
harika bir gezi ve 10 numara bir gezi raporu seni ve eşini tebrik ediyorum
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
ellerine,motoruna sağlık dostum.sayende çok sevdiğim o yöreleri bi daha yaşadım...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
156
erdoğan abi kısmetse bizde gidiyoruz senin yüzünden :mrgreen: çarşamba günü çanakkale ve ertesi günlerde her iki ada birden düşünüyoruz kısmetse. :cat:

buradaki bilgilere ilave etmek istediğin başka bir bilgi varsa seve seve okurum..
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
Eh be Erdogan.. seni Bozcaada turizm ateseligine atiyorum. Sayende yerli turist patlamasi yasayacak bozcaada, lakin bende gitmeye karar verdim.
 
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
1
Şems'ten selamlar

Merhaba Erdoğan, Ben Şems.aranıza yeni katıldım.Honda Ses Dylan almayı düşünüyorum.Bu motorla uzun mesafeli yollar gidilebilirmi.Yokuşlarda performansı nasıldır.Malum yolda köpekler falan çıkabiliyor,yani hızlanması ve son hızı nasıl?Şimdiden teşekkürler....
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Ya inanmıyorum ya ben gidicektim assos a siz önce davranmışsınız erdoğan abim yaa :salut: Ulan ehliyet yedin beni yediiinn:pr: :pr:
 
Katılım
16 Haz 2005
Mesajlar
20
Çok güzel bir gezi raporu olmuş. Benzer bir geziyi bende Ankara dan başlayarak yapmayı düşünmeye başladım. Bakalım hayırlısı

Tebrikler
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Var gücümle çalışıyorum Eylül ayı içinde ilk fırsatta 2 günlüğüne de olsa tekrar gideceğim Bozcaada'ya ne yollarını, ne de denizini unutumadım. Zaten sıkıntıdan patlıyorum haftalardır İstanbul'dayım şöyle keyfini çıkararak notor bile kullanamadım
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
eylülde bendemi yazılsam ne hanımla şöle bi tatil yapsak ...valla bayıldım resimlere ya ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst