- Katılım
- 9 Şub 2006
- Mesajlar
- 97
yapmış olduğunuz gezi gerçekten çok güzel anlatılmış sizi tebrik ederim.bende 100 lük cup ile 1 temmuzda gelibolu ve çevreleri olarak bir tur yapacağım .güzergahıma assos uda oyuyorum şimdi . özellikle uyarmak istediğiniz bir detay var ise dinlemeye hazırım.