T ToprakTech Katılım 17 Haz 2015 Mesajlar 4 17 Haz 2015 Konu Yazar #1 Merhaba abiler ablalar arkadaşlar kardeşler.. bajaj pulsar 200 ns ile motor hayatına başlamış bulunmaktayım. herkese kazasız belasız sürüşler dilerim
Merhaba abiler ablalar arkadaşlar kardeşler.. bajaj pulsar 200 ns ile motor hayatına başlamış bulunmaktayım. herkese kazasız belasız sürüşler dilerim
bektanist Katılım 20 Eki 2006 Mesajlar 1,639 17 Haz 2015 #2 Hoş geldin hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle tekrar hoş geldin