İstanbul Beylikdüzünden merhaba

Katılım
17 Haz 2015
Mesajlar
4
Merhaba abiler ablalar arkadaşlar kardeşler.. bajaj pulsar 200 ns ile motor hayatına başlamış bulunmaktayım. herkese kazasız belasız sürüşler dilerim :)
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
Hoş geldin hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle tekrar hoş geldin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst