İSTANBUL BAYRAMPAŞA'DAN KUBA SUPERLİGHT 200 ÇALINDI. BULAN ÖDÜLLENDİRİLECEKTİR.

Katılım
5 Ara 2016
Mesajlar
8
ARKADAŞLAR 04.12.2016 TARİHİNDE SABAHA KARŞI 04.05 SAATİNDE KAPIMIN ÖNÜNDEN MOTORUM ÇALINMIŞTIR. KUBA SUPERLİGHT 200 MAT SİYAH YAN ÇANTALARI OLAN GÖREN BULAN DUYAN VAR İSE ÖDÜLLENDİRİLİCEKTİR. İSTANBUL BAYRAMPAŞA KARTALTEPE'DEN !!!!! TAHMİNEN GAZİOSMANPAŞA CİVARINDAN ÇALINMIŞTIR DEDİ POLİS O CİVARLARDA OLAN ARKADAŞLAR ÖZELLİKLE !!!
PLAKASI : 34 FA 2527
BELİRGİN ÖZELLİKLERİ
KMSİ: 4800 CİVARI
ARKA ÇAMURLUĞUN BİTTİĞİ NOKTADA SAĞ TARAFTA UFAK BİR ÇATLAK VAR
ARKA YASLANMALIK YOKTUR.
ELCİKLERLE SARKAN İP YOKTUR.
ARKA KOLTUĞUN KENARINDA KUBA YAZISI YOKTUR.
ÖN CAM ŞEFFAF VE ÖNÜNDE HGS VARDIR.
ORJİNAL HALİ YANİ KISACA
RESİM BENİM MOTORA AİT DEĞİLDİR. AMA AYNISIDIR.
iRTİBAT NO: 0533 695 58 91

BULAN ARKADAŞ ÖDÜLLENDİRİLECEKTİR !!!!
 
Katılım
21 Ocak 2011
Mesajlar
381
çok geçmiş olsun kardeşim, inşallah rastlarım trafikde de bi güzel stres atarım
 
Katılım
28 Eyl 2016
Mesajlar
47
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun dostum GOP da tanıdık arkadaşlar var konuyu onlara da anlattım umarım bir an önce bulunur
 
Katılım
5 Ara 2016
Mesajlar
8
Hepinizden allah razı olsun üstatlar vallahi yeni aldım daha borcunu ödüyorum. Sordurursanız çok mahbule geçer
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
711
superlight tamı çalıyolar artık benimde kapının önünde duruyor koyucak yerim yok :(
 
Katılım
5 Ara 2016
Mesajlar
8
vallahi üstadım koy otoparka sonra benim gibi üzülürsün ve genelde benim otoparkta kalıyordu 1 gün sadece bıraktım sonuç ortada
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst