İstanbul Bakırköyden merhaba

Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
0
Merhabalar bende dün ehliyet başvurumu yaptım motor ehliyei için gereken evrak ve ödemeyi yaptım.Daha önce scooter ve vitesli motor sürdüm.Direksiyon sınavı için biraz pretik yapmam ve 1-2 trafi-ğe çıkmam gerekiyor.Henüz motorumu almadım Kendi motoru ile bana ders verebilecek.arkadaşlardan yardım istiyorum.Bu hastalık banada geçti alıcaz artık bir motor :)0535 107 77 40 bu konuda yardımlarınız bekliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst