- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bu gezimi kasım ayında yaptım motorumu niğdeye götürdüm istanbul ankara arasını eski yoldan gitmeyi tercih ettim 5lt depoyla kendimi tehlikeye atmak istemedim
bozbey dinlenme tesisleri kaynaşlı düzce saat 13:00
ankaraya 30km saat 18:40
ankarada 1 gün kaldıktan sonra ertesi gün niğdeye yola çıktım saat 20:00 civarları bor sapağına girdim yaklaşık 5 saat sürdü
bozbey dinlenme tesisleri kaynaşlı düzce saat 13:00
ankaraya 30km saat 18:40
ankarada 1 gün kaldıktan sonra ertesi gün niğdeye yola çıktım saat 20:00 civarları bor sapağına girdim yaklaşık 5 saat sürdü