[istanbul] 19 mart eğitim ve tanışma

Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Vedo, Nisan ayından sonra beklerim:mrgreen:
Lost haywey, walla ben de bilmiyorum nasıl birşey planladı, bu konuyu A2'ye sor:mrgreen: Ortaya atlamadan da hiçbir şey olmaz:cat:
A2, ne hocası canım, sizin yanınızda lafı mı olur Müdirem:cherry: Cenk - Erdem de gelmezse gelmem:queen:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
:wiinkk: olabilir neden olmasın.Pendik de ii fikir. istanbul diyonuz da arkadaşlar şehrin merkezinde motor kullanmak da bi dert yaa hem de eğitim felan diyo arkadaş.
pendik iidir pendik. Tuzla çok daha iyi :)da tek sorun pazar günü saat 12:00 erken değil mi? :pale:
neyse yaparsanız bişeyler gelmeye çalışırım. hava durumuna da bağlı olaraktan.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
165
pendik otobüs garajı çok uygun motosiklet eğitimi için. Ama iett cileri kafalamak lazım.. :)
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Şu işi bi açıklığa kavuşturmak lazım. Eğitim mi Gezi mi ?
Gezi ise nereye ? Eğitim ise, eğitmen kim ? Gelenlerden birine zorlamı yaptıracaksınız o işi ? :cherry:
Biraz o biraz bu ise, ne kadar o ne kadar bu ?

Oooo günlerden cuma oldu, hala havada kaldı bu başlık. Buraya birilerinin el atması lazım artık.

Zühtüüüüüüüüüüüüü ,
Asheeeeeeeeeeeees

Nerdesiniiiiiiiiiz ?
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
ledo' Alıntı:
Şu işi bi açıklığa kavuşturmak lazım. Eğitim mi Gezi mi ?
Gezi ise nereye ? Eğitim ise, eğitmen kim ? Gelenlerden birine zorlamı yaptıracaksınız o işi ? :cherry:
Biraz o biraz bu ise, ne kadar o ne kadar bu ?

Oooo günlerden cuma oldu, hala havada kaldı bu başlık. Buraya birilerinin el atması lazım artık.

Zühtüüüüüüüüüüüüü ,
Asheeeeeeeeeeeees

Nerdesiniiiiiiiiiz ?

önce biraz eğitim yapacağız sonrada tuzlaya köfte yemeye gideceğiz. hem tanışma hem eğitim hemde birlikte yenen güzel bi yemek yani.saat 12:00 gibi buluşmayı teklif ediyorum. eğitim konusunda yardımcı olacaklar ise onlar kendilerini biliyorlar.sevgili ledo yani şimdi ben sana tecrübenden yararlanmak istiyorum yardımcı olurmusun dersem beni geri mi çevireceksin? :pale: katılımını bekliyorum ve evet zühtü paşa nerdesin!!!!!!?
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
yaaa arkadaşlar başka gelen yok mu burdaki herkes ya çok iyi sürücü olduklarını düşündüklerini için sıkılacağını düşünüyor ya da kimse birbiriyle tanışıp bi yemek yemeyi istemiyor.unutan varsa tekrarlıyım yarın saat 12:00 gibi buluşmaktan bahsediyorum.ve bekliyorum korkmayın benimle tanışanları dövmüyorum.:) ama zorladığımı da düşünmeyin yine ne yapalım kalan sağlar bizimdir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili A2 kusura bakma sehir dısındaydım daha yeni döndüm.:pale:
Keske bu tip bir topiği açmadan konussaydık daha katılımcı olmasını hep birlikte saglardık ama 1 gün kala fazla bişi yapılabilecegini sanmıyorum.:salut: Kaldıki eğitim sözcüğü insanlarda baska seyler düşündürebilir..:bounce: BU nedenle Ledo nun dediği gib detaylandırarak olsaydı daha ii olurdu. Yinede yarın müsait olursam katılmaya calısırım. :wiinkk:
S&S
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
165
inşallah hava güzel olurda motosikletin keyfini doyasıya çıkarırız :)
 
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
68
Arkadaşlar sizleri esefle kınıyorum...

Bi tek ben vardım bekle bekle perişan oldum geri döndüm...
Hem de Şişli den geldiğimi hatırlatmam lazım mı bilmiyorum
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
şimdiye kadar fazla tanışma v.s. olaylarına girmeyen birisi olarak düşüncem çok güzel ve sıcak bir ortam vardı. katılan arkadaşlara teşekkür ederim.umarım tekrar görüşebiliriz.
Scotty arkadaşım sen yanlış yere ya da yanlış bir saatte gitmiş olmayasın. ben saat 14:00 civarında katıldım arkadaşlara ve saat 16:00 ya kadar oradaydık.A 2 Ehliyete Otöbüs kullanmayı ögrettik :p
tekrar katılan arkadaşlara teşekkür.
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
bi yanlışlık olmasın ben orada idim :)

Scotty' Alıntı:
Arkadaşlar sizleri esefle kınıyorum...

Bi tek ben vardım bekle bekle perişan oldum geri döndüm...
Hem de Şişli den geldiğimi hatırlatmam lazım mı bilmiyorum
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
sizlerle tanışıp sohbet etmek benim içinde bir zevkti dostum en kısa zamanda görüşelim yine :)

trenox' Alıntı:
şimdiye kadar fazla tanışma v.s. olaylarına girmeyen birisi olarak düşüncem çok güzel ve sıcak bir ortam vardı. katılan arkadaşlara teşekkür ederim.umarım tekrar görüşebiliriz.
Scotty arkadaşım sen yanlış yere ya da yanlış bir saatte gitmiş olmayasın. ben saat 14:00 civarında katıldım arkadaşlara ve saat 16:00 ya kadar oradaydık.A 2 Ehliyete Otöbüs kullanmayı ögrettik :p
tekrar katılan arkadaşlara teşekkür.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
Scotty görüşememize üzüldüm bidahaki sefere telefon ile de irtibata geçelim o zaman bu tür üzücü aksilikler yaşamayalım.gelen arkadaşlarıma da çok teşekkürediyorum evet otobüs değildi tabii :) ama motor konusunda yardımcı olduğunuz içinde ayrıca teşekkürler sayenizde harika bi gün geçirdim.ve küçükde olsak grup sürüşünün zevkini tattım mükemmel bi uyum vardı devamını diliyorum.
 
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
68
walla saat 12 de oradaydım otobüsçü amcalar vardı...
12:30 a kadar bekledim gelen giden olmadı..
Ben de çıktım yolda pendik yönüne giden 3-4 motorcu görünce tekrar döndüm 9 Palmiyeden durakların oraya gittiğimde saat 13:00 gibiydi baktım gene kimse yok ben de eve gittim....:(
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
ledo' Alıntı:
Oooo günlerden cuma oldu, hala havada kaldı bu başlık. Buraya birilerinin el atması lazım artık.

Kusura bakmayın ama, başlık yetersizdi. Buluşma yeri ve saati laf arasında geçiyordu. Gelen listesi yoktu. vs. vs.

Bu tür bi aksilik olacağını tahmin etmiştim. Bir dahaki sefere daha iyi olur umarım.

Benim maalesef gelme durumum hiç yoktu. Aslında Esentepe köftecisini çok özlemiştim gelmek isterdim ama dediğim gibi hiç şansım yoktu...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst