- Katılım
- 3 Eki 2005
- Mesajlar
- 838
Vedo, Nisan ayından sonra beklerim:mrgreen:
Lost haywey, walla ben de bilmiyorum nasıl birşey planladı, bu konuyu A2'ye sor:mrgreen: Ortaya atlamadan da hiçbir şey olmaz:cat:
A2, ne hocası canım, sizin yanınızda lafı mı olur Müdirem:cherry: Cenk - Erdem de gelmezse gelmem:queen:
Lost haywey, walla ben de bilmiyorum nasıl birşey planladı, bu konuyu A2'ye sor:mrgreen: Ortaya atlamadan da hiçbir şey olmaz:cat:
A2, ne hocası canım, sizin yanınızda lafı mı olur Müdirem:cherry: Cenk - Erdem de gelmezse gelmem:queen: