İstanbu-Çerkezköy

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
Ohhh Abi,

hadi bakalim Hayirlisi ile atlatmissin, Rahatladik simdi....
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
intercom' Alıntı:
hadi gecmis olsun......

gittim geldim ama giderken bir numara olmadıda gelirken hadım köyden sonra kafesçi dümbüklerin yüzünden "yusuf ve üçbuçuk" yanımdan ayrılmadı

teşekkürler
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Abi sen nereye gittin ya resim falan iyike şehir dışına cıkmıyosun o zaman albüm yaparsın helal sana
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
varmısın

baba gel pazar günüde kastro yapalım. Nasıl olsa yolların adamı oldun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst