akalteke Katılım 25 Mar 2006 Mesajlar 551 30 Haz 2006 Konu Yazar #1 görülen lüzum üzerine silinmiştir....akalte
Muzo Katılım 27 Nis 2006 Mesajlar 338 30 Haz 2006 #3 Ohhh Abi, hadi bakalim Hayirlisi ile atlatmissin, Rahatladik simdi....
akalteke Katılım 25 Mar 2006 Mesajlar 551 30 Haz 2006 Konu Yazar #4 intercom' Alıntı: hadi gecmis olsun...... Genişletmek için tıkla ... gittim geldim ama giderken bir numara olmadıda gelirken hadım köyden sonra kafesçi dümbüklerin yüzünden "yusuf ve üçbuçuk" yanımdan ayrılmadı teşekkürler
intercom' Alıntı: hadi gecmis olsun...... Genişletmek için tıkla ... gittim geldim ama giderken bir numara olmadıda gelirken hadım köyden sonra kafesçi dümbüklerin yüzünden "yusuf ve üçbuçuk" yanımdan ayrılmadı teşekkürler
ALBATROS-FB Katılım 30 May 2006 Mesajlar 531 30 Haz 2006 #5 Abi sen nereye gittin ya resim falan iyike şehir dışına cıkmıyosun o zaman albüm yaparsın helal sana
hunluata Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 3 Haz 2006 Mesajlar 133 30 Haz 2006 #8 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. varmısın baba gel pazar günüde kastro yapalım. Nasıl olsa yolların adamı oldun.