ist. trafiği için hangisi ??

ist. trafiği için hangisi ??

  • er 6f (kawasaki)

    Oy: 16 44.4%
  • fz6 fazer (yamaha)

    Oy: 11 30.6%
  • mt 03 (yamaha)

    Oy: 7 19.4%
  • gsf 650 yada 600 (suzuki) veya

    Oy: 2 5.6%

  • Kullanılan toplam oy
    36
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
istanbul trafiği için hangi motoru almalıyım en en fazla 11.000 tl çıkabilirim yakıt konusunu da göz önüne alarak tavsiye bekliyorum iyi günler anket dışı tavsiyeler de olabilir.( bu anketin başka arkadaşlara da yardımcı olabileceiğine inanıyorum:D)
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
128
Sadece yakıt tüketimi ve Ödemeyi arzuladığınız Rakam İle Motosiklet seçiminizi belirlemeniz Çok zor..

Tarzınız Nedir? Ne tarz motosiklet kullanırsınız?_ Vitesli mi? Vitessiz mi? Bir çok alternatif var.. Eğer Motosikletinizin üzerinde Çanta ihtiyacınız olacaksa bu kriterleri belirlemeniz ve Buna göre alternatif üretmeniz gerekmektedir..

Selamlar..
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
282
Sadece yakıt tüketimi ve Ödemeyi arzuladığınız Rakam İle Motosiklet seçiminizi belirlemeniz Çok zor..

Tarzınız Nedir? Ne tarz motosiklet kullanırsınız?_ Vitesli mi? Vitessiz mi? Bir çok alternatif var.. Eğer Motosikletinizin üzerinde Çanta ihtiyacınız olacaksa bu kriterleri belirlemeniz ve Buna göre alternatif üretmeniz gerekmektedir..

Selamlar..

Kesinlikle Cok güzel izah etmiş....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biraz geç oldu ama şıkları koydum .(gerçekten güzel izah etmişsiniz ama :D)
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
er 6f derim çift silindir oluşu daha az yakmanı sağlayacaktır
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
sırf şehir içi kullanım içinse fazer gereksiz güçlü olacaktır. mt-3 ün titreşimli yapısı alışık olmayan için can sıkıcı olabilir. bandit, yine şehir içi için ağır olur, geriye en mantıklı er-6 kalıyor. iki silindir, yakıt da gayet ekonomik, 11 bine de gayet yüksek modelli bi tane alınır.
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
suzuki 600 dediğinizi GSR 600 var sayıyorum ve onu tercih etmenizi öneriyorum. servisi bol bileni çok, model üretimde halen, 4 silindir... tek dert yakıtı fazladır...

mt03 çok titreşimli
fazer kütük gibi kullanımı
banditte üretim yok bildiğim o modelde satarken çok zorlar
kawa daha az yakar ama iki silindir biraz titrer yedek parçası ustası zor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
canTR kütük nedir yahu . 1 saattir gülüyorum
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Kawasaki hem yedek parça hem serviste sorun yaratacaktır. yamaha fazer piyasası çok olan bir motor bu yüzden parça sıkıntısı olmaz ..mt-03 benim çok beğendiğim bir motor tek silindirli olması haliyle yüksek devirlerde bir titreşim sorunu yaratıyor ..suzuki bu motorlar arasında tek binmediğim motor .. sebebi piyassasının diğer şıklara göre daha az olması bu yüzden fikir yürütmeyeceğim ama piyasası az olan bir motorun parça sıkıntısı olma ihtimali yüksek.

veya dediğin için yukarıda ki alternatiflere ek olarak BMW F 650 CS (kayış tahrikli olanı) da bir tercih olabilir..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst