- Katılım
- 20 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,269
onlara iyi eğlenceler neşeli dakikalar
ümmet abi hiç bi yere bırakmam seni
Ne konuşmuştuk?
Gelmessen sefaköy'e gelip eylem yaparım
onlara iyi eğlenceler neşeli dakikalar
Kemal abi,
Gökhan abi ve saz arkadaşları 9 Mart tarihinde karar kıldılar :cat:
Safari 9 Martta :rendeer:
ümmet perikan' Alıntı:Alıntı:
ümmet perkitan´isimli üyeden Alıntı
metorolojinin yalancısıym havaraporu öle diyo,evet saati sonradan ekledim,olur süpürge buluruz sana demekki seviyon onu sen
deli mavili' Alıntı:Alıntı:
eeevet teknolojiye ayak uydurmak lazım