- Katılım
- 16 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,968
Ümmet sağolasın gene öncülük ediyorsunda şu buluşmaları orta bir noktada yapsak olmazmı ya,ya sefaköy yada maltepe,istanbulun bir ucundan diğer ucuna gidip geliyoruz durmadan:queen::queen::rendeer:
taksim nasıl abi veya kurtuluş civarı:queen::queen:













