ist mt 22.02.2008 cuma kardan çıkış toplantısı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
iyide neden saat yazmadın
sen yenisin galiba :p:p:p

arkadaşlar kar yavaş yavaş kalkıyor cumaya kadar hiç kalmaz herhalde hacısayide toplantıya nedersiniz,yemek ve çaylarımızı yudumlarken tatlı tatlı bol sohbette ederiz zamanı olan, durumu müsait olan sefaköy hacısayite gırgıra buyursun.
menü fiatlarını yarın yazarım buraya
buluşma saat:19:00
sencebu neye benziyo kemal yılamı yoksa:p:p:p
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
arkadaşlar kar yavaş yavaş kalkıyor cumaya kadar hiç kalmaz herhalde hacısayide toplantıya nedersiniz,yemek ve çaylarımızı yudumlarken tatlı tatlı bol sohbette ederiz zamanı olan, durumu müsait olan sefaköy hacısayite gırgıra buyursun.
menü fiatlarını yarın yazarım buraya
buluşma saat:19:00
sencebu neye benziyo kemal yılamı yoksa:p:p:p

abi nerden biliyorsun kar ın cumaya kadar kalkacagını
anlaşmamı yaptın yoksa :p:p:p:p
buluşma saat:19:00
bunu ilk topik açtıgında yazmamıştın :queen::queen:
gırgır varsa ben yokum :p:p:p:p
elektirikli süpürge daha iyi yormaz kimseyi :::::)
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
abi nerden biliyorsun kar ın cumaya kadar kalkacagını
anlaşmamı yaptın yoksa :p:p:p:p
buluşma saat:19:00
bunu ilk topik açtıgında yazmamıştın :queen::queen:
gırgır varsa ben yokum :p:p:p:p
elektirikli süpürge daha iyi yormaz kimseyi :::::)
metorolojinin yalancısıym havaraporu öle diyo,evet saati sonradan ekledim,olur süpürge buluruz sana demekki seviyon onu sen:queen::queen:
 
Katılım
22 Ara 2007
Mesajlar
47
evet arkadaşlar bu sefer geleceğim kısmetse seytanın bacağını koparacağım
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ummet abi, oradayim kismetse..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
işte menü ve fiat listesi okunan fiatlardan %10 indirim yapacaklar mt üyelerine
ayrıca motorlarımız için park yeri mevcuttur,internet bağlantısıda var yalnız biz eksiğiz bizde gittikmi tamam oluyo

buluşma saat:19:00
buluşma yeri :halkalı cd no/187 SİNBO TESİSLERİ sefaköy-küçükçekmece
irtibat tel:ö 542 7624303



























 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
ümmet abi cuma olması ve saatin erken olması malesef gelmemi imkansızlaştırdı...özellikle istanbul'da cuma günü trafiği insanı canından bezdiriyor az çok sende bilirsin...e artık emniyet şeridide yasak olduğun göre kaçış yolumuzda yok...birde işten 6:30'da çıktığımı işin içine katarsak size iyi eğlenceler dilemekten başka şansım kalmıyor...bir dahaki sefere inşallah...:wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ümmet abi cuma olması ve saatin erken olması malesef gelmemi imkansızlaştırdı...özellikle istanbul'da cuma günü trafiği insanı canından bezdiriyor az çok sende bilirsin...e artık emniyet şeridide yasak olduğun göre kaçış yolumuzda yok...birde işten 6:30'da çıktığımı işin içine katarsak size iyi eğlenceler dilemekten başka şansım kalmıyor...bir dahaki sefere inşallah...:wiinkk:
ayıbettin bülentçim hiç önemiyok daha çok buluşmalar olur görüşürüz nasılsa,sanırım biz bikaçkişi oluruz oda yeter maksat muhabbet olsun temelli kopma olmasın.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
abi çok uzak olmasa iş çıkışı falan farketmez gelirim maltepeye geldiğim gibi, uzaktanda ziyade aslında malum cuma akşamı trafiği, istersen biz bunu pazar sabahı kahvaltı olarak değiştirelim ne dersin ümmet abi?
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
abi sen bunu iptal et en iyisi bence zati hafta sonuda atv lerle turumuz olmayacakmıydı ?
sen nedersin ?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
haftasonu izmire gidiyorum bizyarın bikaçarkadaş orda olcaz isteyen buyursun gelsin müait olan,gelenlerle hacısayidde gelemeyenlerle dönünce görüşürüz

Kemal abi,

Gökhan abi ve saz arkadaşları 9 Mart tarihinde karar kıldılar :cat:

Safari 9 Martta :rendeer:
onlara iyi eğlenceler neşeli dakikalar
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
ben istesemde gelemem canan ın doğum günü var:p size iyi eğlenceler ümmet abicim dostlara selamlar:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst