İşsiz Kaldım..İş arıyorum

Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
32
Arkadaşlar bugün itibariyle işsizim..çok ta ters zamanda işsiz kaldım,taksitler falan..Çevrenizde benim gibi elemanlara ihtiyacı olanlar varsa bana bildirebilir misiniz?

*26 Yaşındayım ve bekarım
*Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi mezunuyum
*Orta seviyede İngilizce biliyorum
*Bilgisayar ve ofis programlarını biliyorum
*Ön Muhasebe,Satış-pazarlama ve muhabirlik tecrübelerim var
*B-A2 ehliyetim var ve aktif olarak sürücüyüm
*Marmara bölgesinde heryerde ikamet edebilirim,seyahat engelim yok.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
18
paşam imzanın hakkını vermişsin :)
Allah yardımcımız olsun hepimizin
umarım hayırlı bir iş bulursun kardeşim
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
154
Tam bir aileymişiz meğer, şimdi iyice inandım. İnşallah hayırlı bir iş bulursun arkadaşım.
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
selam arkadaşım.hayırlısı olsun. geçen gün bi arkadaşım sormuştu birisini.banada bir cv gönderebilirmisin.yrdımcı olmaya çalışırım elimden geldiği kadar. [email protected]
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
26
bizim sirkettede eleman arnıyor diye işittim ama bi emin olayım sonra bende haber veririm sana. Tabi işallah bu arada sen coktan bulmuş olursun da guzel haberlerini alırız:wiinkk:
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
238
helal olsun be :bestmt: daha büyük ve daha candan bi aile olmak dileğiyle.
dostum inşallah en yakın zamanda iş bulursun.Allah yardıncın olsun
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şansın bol olsun dostum. İnşallah bir an önce işine kavuşursun.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Hıc bir yerden bir haber cıkmazsa, yapı kredi bankasnın call centerina basvurmanı tavsiye ederim. Ucretleri makul ve banka ici yatay gecis olanagı sunuyorlar isletme mezunlarına...
Allah kolaylık versin....
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Helal olsun arkadaşlar. Yardımlaşma işte budur :) ...
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
32
Cevap yazan yazmayan herkese çok teşekkürler,gerçek bi ailenin içinde olduğumu hissettim.Özelden mesaj atan arkadaşlara birazdan dönücem.Henüz bişey yok ama olucak inşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst