İslami Otomobil Geliyor..

Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
buda Tayyibin yeni projesi milleti nasıl kazıklayacağını biliyor ya bu adam
ayrıca İslam diye araba adı olurmu ya hayret bişey ama asıl amacı milletin Dini duygularını kullanarak bu arabayı halkımıza satmak cebini dolduracak adam
hem neden İranla yapıyorsun kardeşim bu işi senin hertürlü teknolojin imkanın
paran var yani neden Araplarla???
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
"islami otomobil" kavramı projeyi baltalama girişimidir.
bu böyle biline!

haklısın...
ama "ariel" deterjanı türkiyede üretilip satılıyor ama israil malı.beko, meko her şey. görün bakın, yapacaklar ve sonra işe yaramaya başlayınca hisse senetlerini satacaklar ve bu hisse senetleri kimin eline geçecek sizce?
türk telekom kimin elindeyse, ülkemin en büyük fabrikaları kimin yönetimindeyse, GAP bölgesindeki verimli araziler kimlere satılıp tapulandıysa; yani, bir kanser gibi nerede bir omurgalaşma varsa oraya yerleşip ürüyor bu lanet olası "emperyal isimli ama asli işi hristiyan ve yahudi olmayana yaşama hakkı tanımama" ideolojisi...

ister misiniz yakında iranla beraber nükleer işbirliği yapıyoruz diye bize de saldırma aptallığında bulunsunlar...

ben bu sinsi salaklardan her şeyi beklerim. salak diyorum, çünkü bizi aptal ve korkak sanıyorlar!

yapamayacaklar
yaptırmayız
YAP-TIR-MAM!!!
Sen rahat uyu paşam...:joker:::160::
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
Casus uçak teşebbüsü oldu. Bir üniversitenin Uçak mühendisliği bölümü öğretim üyesi böyle bir girişimde bulunuca cia kapısını çaldı ve " canından olmak istemiyorsan bu işi bırak" dedi. Dedikodu böyle.


inanmayın bu tip şehir efsanelerine ..........................
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
19
Ülkeler bir araya gelip uzay gemisi, uzay istastonu filan gibi şeyler yapıyor. Bunlar da yapa yapa otomobil yapacak... Büyük ilerleme!
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
Vestel ve Karadenizli bir firma daha yapıyor insansız casus uçaklar.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
farkındamısınız korumaya ihtıyacı olmayan dinimizin ismını bile korumak adına saldırılarımız başlıyor arap düşmanlığımız ortaya cıkıyor kendımızle barışık değiliz hemen bır kulup bulup takıp takıştırıyoruz daha proje aşamasında olan bır durum ki sanmıyorum ismıde böyle olsun sanırım konuyu açan arkadaşımız haberi aldığı yerden yada kendi duyguları ile başlık atmıştır yani iki ülke araba üretecek adını daha uygun bır sey bulup koyarlar merak etmeyın ama ortak ta olsa bırakın bır seyler üretılsın istıyoruz ama gercekten istıyoruz değilmi
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
enteresan bir sunum olmuş.
muhtemelen bir firma kaynak arayışı için iran sermayesi kullanmak istemiştir ya da buna benzer birşeydir.
hala birşeyi kafamız almıyor srmayenin dini, dili, ırkı, cinsiyeti olmaz. yemeyin artık bu numaraları.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst