"islami otomobil" kavramı projeyi baltalama girişimidir.
bu böyle biline!
haklısın...
ama "ariel" deterjanı türkiyede üretilip satılıyor ama israil malı.beko, meko her şey. görün bakın, yapacaklar ve sonra işe yaramaya başlayınca hisse senetlerini satacaklar ve bu hisse senetleri kimin eline geçecek sizce?
türk telekom kimin elindeyse, ülkemin en büyük fabrikaları kimin yönetimindeyse, GAP bölgesindeki verimli araziler kimlere satılıp tapulandıysa; yani, bir kanser gibi nerede bir omurgalaşma varsa oraya yerleşip ürüyor bu lanet olası "emperyal isimli ama asli işi hristiyan ve yahudi olmayana yaşama hakkı tanımama" ideolojisi...
ister misiniz yakında iranla beraber nükleer işbirliği yapıyoruz diye bize de saldırma aptallığında bulunsunlar...
ben bu sinsi salaklardan her şeyi beklerim. salak diyorum, çünkü bizi aptal ve korkak sanıyorlar!
yapamayacaklar
yaptırmayız
YAP-TIR-MAM!!!
Sen rahat uyu paşam...:joker:::160::