- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar son hafta/haftalarda bayağı ıslak yağmurlu günler atlattık. Ben bu yağmurlu ıslak zemninde motosiklet kullandım . Islanmak hariç herhangi bir sorun yaşamadım. Frenlerim gayet normal tutuyordu arka fren kaymalar yapsada ön freni de üslubuna göre kullandım. Ön frene dokuna diyenler var ön fren motoru yatırır diyenler var. Ben çok mu tehlikeli bir iş yapıyorum ?