- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
- Konu Yazar
- #21
Valla ben öyle yaptığımı söyleyebilirim.
Kayseri Aksaray nakliyat üzerine ambarım var. Onun dışındaki yerlere kesinlikle yük götürmem. Onu piyasaya çalışan kamyoncu yapsın.
Yada boş günlerimde şehir içi nakliyesi yap diyenlerede cevabım aynı " şehir içinde çalışanlar taşısın."
Ev eşyasıda taşımam mesela. Onuda ev eşyası taşıyan firmalar halletsin. Herşeye saldırmamak lazım para için.
bravo. etik budur.