İrfan Abimize (piyanist_irf ) kocaman bir hayırlı olsun.

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
üzerimize düşeni yapacaz ganga sen rahat ol...:rendeer: hatta ben burdan senin kartvizitlerini dağıtacam bizzat müşteri toplayacam ne üretiyosan o marka modeldeki elemanı yolda durdurmazsam ne olayım...bomba reklam yapıcaz...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Tüm dünyanın tanıdığı bir işadamı olasıııın,

herkesin bahsettiği aranan adam olasııııın,

çinlileri geç tüm büyük markalarda senin ürünler standart donanıma eklensinnnnn..

Fabrika olma yolunda yürüyesiiiiin...

Paraya para demeyesiiiin,

numaramı telefonundan silemeyesiiiinnnnnnn...:pl::queen::queen:

aklıma geldikçe yazarım....
 
Katılım
20 Şub 2014
Mesajlar
323
Hayırlı olsun, İrfan Abi'nin başarıları artarak devam etsin inşallah. Tebrik ederim. :cat:
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
280
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şahsen tanışma şansına erişmediğim ama forumlardan izlediğime göre işini severek yapan, memur zihniyetiyle değil soruna çözüm üretme anlayışıyla çalışan, kolay çözümü olmayan durumlarda yaratıcılığı, zekası ve yeteneğiyle bir şekilde insanların derdine derman olan İrfan arkadaşımızın başarılarının daim olacağına şüphem yok. Allah yolunu açık etsin.
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Hayırlı işler.

Bu kadar hayır duasına 2 aya holding kurulur artık :mrgreen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
risk alınmadan bir yerlere gelinmez abi,Allah yolunu açık etsin...
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
707
tornacı lazımsa chopper aksesuarlarına da el atalım
pırıl pırıl nikelaj aksesuarlar insanın gözünü alır
hayırlı uğurlu olsun ustam Allah utandırmasın
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
sırf irfan bey yüzünden 250 cc ye geçince, suzuki gv 250 ve sym wolf alasım var... aksesuar sıkıntısı çekmem.. :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
İrfan abi hayırlı olsun. Bende diyorum irfan abi niye sanayide görünmüyor ? Meğer elektrostatik boyayıda atmaya başlamışsın. Uğra abi gene arada bir. Çay içeriz :)
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
491
İrfan Usta ben de öncelikli olarak herkes gibi tebrik ederim fakat bir eleştiri ile daha fazla katkıda bulunacağımı düşünüyorum. Inazuma yan çanta demirlerini 5-10 cm arkaya alman daha iyi olur. Artçı çantalar takılı iken ayağını basıp diğer ayağını atamıyor. Çanta peg'i engelliyor. Şöylede bir foto ile destekleyeyim.



Geri kalan her şey için eline sağlık
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Sağolun arkadaşlar zaman yine kısıtlı rlrştşri için teşekkür ederim yan çanta çalışmasını güncelleyebiliriz, konu açılalı bayağı zaman olmuş, ne değişti daha fazla üretim oldu, farklı ürün ve Markalar oldu, bayi sayımız şu An yaklaşık 15 é ulaştı ve artıyor alınterinde keramet var sanırım kafamızı işten ksldıramıyoruz allah sağlık versin cümlemize
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sağolun arkadaşlar zaman yine kısıtlı rlrştşri için teşekkür ederim yan çanta çalışmasını güncelleyebiliriz, konu açılalı bayağı zaman olmuş, ne değişti daha fazla üretim oldu, farklı ürün ve Markalar oldu, bayi sayımız şu An yaklaşık 15 é ulaştı ve artıyor alınterinde keramet var sanırım kafamızı işten ksldıramıyoruz allah sağlık versin cümlemize


Allah utandırmasın ganga...ben senin ne kadar büyüdüğünü sahibinden komdaki lanlarda görüyorum...irf koruma demirli diye açıklamalarda hep seni görüyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst