İrfan Abimize (piyanist_irf ) kocaman bir hayırlı olsun.

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Herkese merhaba abilerim kardeşlerim.

Sitemize emek veren, Sitede takılan herkesin adını bildiği bir çoğununda yakından tanıdığı irfan abimiz namı değer piyanist irfan yakın bir zaman önce İRF Motor (http://www.irfmotor.com/) adı altında suzuki inazuma, sym wolf ve daha bir çok modele aksesuar üretmeye başlamıştı.

Bu işe evinin bodrumunda hiç bir eğitim vs almadan sadece bu işlere olan merakı ile başladığını ve zamanında neler yaptığını sitede ki paylaşımlarından dolayı bir çoğumuz biliyoruz.

İrfan abiyi iyi tanıyan biri olarak bildiğim özellikleri: Piyanist, pideci, ressam, ve her türlü zihni sinir projenin içinde olan bir insan :queen:. Motosiklet römörkü, buggy araba,kendi paramotorunu yapıp uçmak vs. vs. Saymakla bitmez. :D

İRF Motor adı altındaki Motosiklet aksesuarları üretimini daha da profesyonelleştirerek Kaytazdere Sanayi Sitesin'de kendi dükkanını açmıştır.

https://www.google.com/maps/place/Kaytazdere+Sanayi+Sitesi/@40.6892665,29.5433141,15z/data=!4m2!3m1!1s0x14cb191d07e440d1:0xe0ddc08dddd782b4

YP0XP2.jpg


DXZNXo.jpg


mlBYl8.jpg


Eloalz.jpg


jJZkJL.jpg


Yaptığı aksesuarları daha kaliteli ve daha güzel görünmesi için. Kendi boya fırınını ve elektrostatik toz boya makinasını alarak. ürettiği aksesuar demirlerini de kendi boyamaya başlamıştır.

Boyama işinin ilk ürünleri denemek için benim motorumun tüm koruma demirlerini boyadık. Boyanın ve işçiliğin kalitesi için koruma demirlerinin boyanmadan önceki ve sonraki hallerinin resimleri aşağıdadır.

27AX72.jpg


BXYpXM.jpg


ZN4bNV.jpg


oQvDQ9.jpg


lYlaYr.jpg


Bu konuyu belki sitede kendisi açmak istemiştir ama ben ondan önce davranıyorum :pl:.

Tekrardan hayırlı uğurlu olsun abim Allah utandırmasın. Allah bol kazançlı günler versin daha geniş ürün yelpazesiyle daha farklı modellerle daha farklı ürünlerle hep piyasa da olman dileğiyle abi...

DİPNOT: Bu konuyu reklam yada yalakalık olarak algılayacak insanlar olabilir. Benim yapmaya çalıştığım tek şey yapılan icraatı takdir etmektir. İrfan abi bu işe girdiğinden beri yanında olan biri olarak ve tamamen onu takdir etmek ve onurlandırmak için açılan bir konudur...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
hayırlısı olsun forumdan kendisini iyi kötü takip ediyorum irfan abimiz gibi bu işlere gönül vermiş insanların işlerini büyütmesi beni sevindirir baksana o kadar meşgulki bluetooth kulaklığı takılı umarım parayı bulunca bizi unutmaz forumda :queen: tekrar hayırlı olsun allah utandırmasın
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
İrfan abinin yaptığı işleri herzaman hayranlıkla izledim.

Henüz müşterisi olamadım ama burada tanıdığım en kaliteli adamlardan biri.
Cbf'e römork yapması ise Honda ile mahkemelik olacak kadar harika bir üründü bence.

Allah utandırmasın abicim ülkede senin gibi adamların olduğunu bilmek bence gurur kaynağı.

Hayırlı kazançlar
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Paramotor :cat: unutulacak gibi değil, ellerine sağlık, dilerim tüm dünyada nam salmış aparat markası olur, ve iş hacmini x200 defa büyütür.

Bi bakmışsınız, bilindik moto markası ile aparat anlaşması yapmışlar, 6. hissim fena değildir umarım öyle bişey gerçekleşir:cat:
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
hayırlı olsun irfan abi kaytazdere sanayi de kendine ait dükkan açman çok güzel olmuş
istediğin gibi olur herşey umarım
ek olarak sormak istediğim markalara koruma takozları da yapılıyor mu
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Hayırlı olsun, Allah hayırlı kazançlar nasip etsin,çok sevindim bu habere
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Helal be kanka....
Haftasonu Mevlütle kulaklarını çınlattık...

Rabbim yolunu açık etsin...

Yürüüüü be koçum..Alem adam görsün,zoruna gidenlerin...........................:pl:
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
Hayırlı olsun. F650gs için yan çanta demirinin üretime geçmesini hala heyecanla bekliyorum. :rendeer:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Allah hayırlı ve bol kazançlar nasip etsin İrfan. :cat:
Hakettiğin yere çok kısa sürede geleceğinden hiç kuşkum yok. :thumleft:
 
Katılım
31 Ara 2013
Mesajlar
16
Ben de kendisini Face/ınazuma sayfasından ilgi ile takip ediyorum. Gayretli, çalışkan ve çok başarılı ürünler yapıyor. Tebrikler, başarılar usta...
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Allah iyi insanlara rahmet etsin

hayirli bol kazanç versin. Sahsen

tanimasamda giyabinda saygı duyup

gipta ettigim biri olan irfan usta ya

Basari ve muvaffakiyet temenni ve dualarimla..
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
Abiciğim hayırlı uğurlu olsun ,hayırlı işler vay bee bi zamanlar fırının karşısında hamur açıp ekmek yapıyordun şimdi ise kendi işini ..Allah rızkını bol göndere abim saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst