İrem ve Hayalet Sevgilim

Sizce Klip nasıl?


  • Kullanılan toplam oy
    33
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
dishy ve CBR1000RR Mt yi kişisel tartışmalarınıza alet etmeyin! Gördüğüm kadarıyla bu topic sahibi CBR1000RR kardeşim ve senin, o eğer senden hoşnut değilse boşuna bu topicde kalabalık yapman biraz yersiz oluyor dishy! Amacın sırf sataşmaksa özelden sataş, adamı genel bir topic altında sinir etmeye veya illaki konu dışına çıkmaya zorluyorsun! Yeri geldiğinde susmayı bilmekte bir büyüklüktür. Ayrıca topic kilitleme olayı CBR1000RR ında dediği gibi küfür, hakeret vb. durumlarda söz konusu olabilir. Bu başlık altında konu dışına çıkmaya tek sebep gördüğüm kadarıyla sensin bence seni topicden atması kafi :p ...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
MeTaL' Alıntı:
dishy ve CBR1000RR Mt yi kişisel tartışmalarınıza alet etmeyin! Gördüğüm kadarıyla bu topic sahibi CBR1000RR kardeşim ve senin, o eğer senden hoşnut değilse boşuna bu topicde kalabalık yapman biraz yersiz oluyor dishy! Amacın sırf sataşmaksa özelden sataş, adamı genel bir topic altında sinir etmeye veya illaki konu dışına çıkmaya zorluyorsun! Yeri geldiğinde susmayı bilmekte bir büyüklüktür. Ayrıca topic kilitleme olayı CBR1000RR ında dediği gibi küfür, hakeret vb. durumlarda söz konusu olabilir. Bu başlık altında konu dışına çıkmaya tek sebep gördüğüm kadarıyla sensin bence seni topicden atması kafi :p ...

kardeşim sende bilirsinki birbirimizi ii tanırız ve yaklaşık 2 yıldır bu sitenin topic lerinde yazdık ki bu zamana kdr ne açtığım başlık kitlendi nede msj düzeltildi yada silindi ne yazdığımızı her zaman bilmişizdir.:bounce:

başlığı kitlemeye çalışanlarında canı sağ olsun amaçlarını topiği okuyan herkez görüyor zaten buna mod. larda dahil:cat:

sevgiler saygılar
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
MeTaL' Alıntı:
dishy ve CBR1000RR Mt yi kişisel tartışmalarınıza alet etmeyin! Gördüğüm kadarıyla bu topic sahibi CBR1000RR kardeşim ve senin, o eğer senden hoşnut değilse boşuna bu topicde kalabalık yapman biraz yersiz oluyor dishy! Amacın sırf sataşmaksa özelden sataş, adamı genel bir topic altında sinir etmeye veya illaki konu dışına çıkmaya zorluyorsun! Yeri geldiğinde susmayı bilmekte bir büyüklüktür. Ayrıca topic kilitleme olayı CBR1000RR ında dediği gibi küfür, hakeret vb. durumlarda söz konusu olabilir. Bu başlık altında konu dışına çıkmaya tek sebep gördüğüm kadarıyla sensin bence seni topicden atması kafi :p ...

semih pazar günü seni elimden kimse alamayacakkkkkkkkkkkkkk
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
CBR1000RR' Alıntı:
kardeşim sende bilirsinki birbirimizi ii tanırız ve yaklaşık 2 yıldır bu sitenin topic lerinde yazdık ki bu zamana kdr ne açtığım başlık kitlendi nede msj düzeltildi yada silindi

CBR1000RR Üyelik Tarihi: 06-06-05
MeTaL Üyelik Tarihi: 13-05-05

:silent: 2 senedir...

İremin şarkısı gerçektende güzel bende çok sevdim ilk dinlediğimde ama sonra çevremdeki herkesin dinlediğini görünce bi çekiciliği kalmadı benim için...Klibinin yarısını izledim fena olmamış ama tamamını izlemediğim için tam bi yorum yapamayacağım...:cat:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
forrap' Alıntı:
CBR1000RR Üyelik Tarihi: 06-06-05
MeTaL Üyelik Tarihi: 13-05-05

:silent: 2 senedir...

yemedin içmedin araştırdın buda güzel de şuan kullandığımız yeni sayılır eskiden daha farklı nicklerle yazıyorduk
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
CBR1000RR' Alıntı:
yemedin içmedin araştırdın buda güzel de şuan kullandığımız yeni sayılır eskiden daha farklı nicklerle yazıyorduk

Yemeden içmeden araştıracak bişey yok ortada,sadece avartarının altındaki kısma bakmak yetiyor,basit bişey yani...:wiinkk: Bu arada MeTaL benim bildiğim kadarıyla bu siteye başka bi nickle önceden kaydolmamıştı...Neyse nasıl istiyosan öyle olsun benim sadece dikkatimi çekti ve söyledim yoska istersen 10 senelik üye ol,beni ilgilendirmez zaten kayda değer üyeler insanın aklında yer ediyor,isterse geleli 1 ay olsun...:cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
CBR dostum tamam bişey demek istemiyorum ok.Burda saçma sapan polemiğe girmenin bi anlamı olduğunu sanmıyorum...Sadece ben merak edip sordum nasıl 2 yıl oluyo diye ve sende ''yemeyip içmeyip araştırdın demek'' gibi ilginç laflar ettin ve açıkcası tarzından hoşlanmadım, bu da benim tarzım istersen sende hoşlanmayabilirsin sana kalmış ama uzatmayalım ok:cat:Burda senelerdir olmak mükemmel olmak anlamına gelmiyor,bazen 1 haftadır üye olan bir insan bile daha değerli oluyor benim belirtmek istediğim buydu sana karşı bi art niyetim yok tanımadan etmeden olamazda...O yüzden istersen uzatmayalım:cat:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
forrap, CBR1000RR tartışmayın lütfen ikinizide severim bilirsiniz. Bu arada benim bu sitede daha önce bir nickim yoktu üyelik tarihim neyse o işte. Ama CBR1000RR arkadaşımızın daha önce üyeliği olduğunu biliyorum. Zaten önemli olan üyelik tarihleri değil işlevselliktir. forrap sen kayıpsın ne zamandan beri hayırdır dostum sorun falan mı var? Nurullah seninlede görüşemiyoruz 1 haftadır sürekli şehir dışındayım :) valla a... ağlattılar bu hafta :p ...
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eeee hayal et sevgilime ne oldu :silent: :p
 
Katılım
2 May 2005
Mesajlar
130
geyik to geyik moduna geçti topic...
anketi değiştir istersen,bir konu geyiğe nasıl çevrilir a)... b).. :p

sözün kısası klip berbat,şarkı berbat,kızın sesi hepsinden berbat..insanı kulağını tırmalıyoo yaa..
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
kotumuren' Alıntı:
sözün kısası klip berbat,şarkı berbat,kızın sesi hepsinden berbat..insanı kulağını tırmalıyoo yaa..

farkındaysan konuyla ilgisiz kısmını sildim geyikten bahsetmiş kendin beterini yapmışsın
neyse gelelim söylediklerine;klip gayet hoş olmuş bu bir
şarkı harika ötesi bişey sözler mükemmel bi kere bu da iki
kızın sesi konusunda bnde önceki sayfalar da düşüncemi belirtmiştim bu da üç
evet cevap bu şekil yazılır,senin yazdığın gibi değil................
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
ya arkadaşlar amma gazlı milletmişiz biz yahu? çotaa diye elimizdeki beyzbol sopasını karşımızdakinin kafasına indirmekte hiç bir sakınca görmüyoruz nedense? :pale:
hem konu ne, sonu nerede? bir bakın lütfen :)

klip fena değil, kızın sesi de güzel değil, ama parça piyasadaki diğer tüm parçalardan (hemen hemen) farklı. bu da onu ilginç kılan özellik oluyor muhtemelen. tabii bu benim düşüncem, bi de haber verin vurmadan önce de bi kask falan takiyim ben :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst