İrem ve Hayalet Sevgilim

Sizce Klip nasıl?


  • Kullanılan toplam oy
    33
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Var ya arkadaşlar işiniz gücünüz yok bu konu çoook eski ben o hatunla bizzat konuştum bu konu ilk açıldığında ve kızın ölmüş ne bir erkek arkadaşı var ne de o şarkı bir hayaleti anlatıyor. Hayal Et Sevgilim asıl adı o kadar. Herkez masa başında şarkı söyler, tükü çığırır eeee ne olmuş kızı birde canlı yayına alıp şarkıyı söyletmişler bu mudur yani olay? Bunun tartışması mı sürüyor burada! Gidin de Türkiyede neler oluyor onu öğrenin http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=9797 alın size başlık acı gerçekler işte burada ...
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
MeTaL' Alıntı:
Var ya arkadaşlar işiniz gücünüz yok bu konu çoook eski ben o hatunla bizzat konuştum bu konu ilk açıldığında ve kızın ölmüş ne bir erkek arkadaşı var ne de o şarkı bir hayaleti anlatıyor. Hayal Et Sevgilim asıl adı o kadar. Herkez masa başında şarkı söyler, tükü çığırır eeee ne olmuş kızı birde canlı yayına alıp şarkıyı söyletmişler bu mudur yani olay? Bunun tartışması mı sürüyor burada! Gidin de Türkiyede neler oluyor onu öğrenin http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=9797 alın size başlık acı gerçekler işte burada ...

kardeşim burda şarkının geçmişinden bahsetmiyoruz zaten okumayıdamı unuttun semih mouse satmayı taktın kafana hee:queen:

abicim burda klipten bahsedioruz
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Olm baktım topic popiler bende kendi mouse reklamımı yaptım damardan girerekten :cherry:. Nasıl ama iyi taktik değil mi :p ...
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
MeTaL' Alıntı:
Olm baktım topic popiler bende kendi mouse reklamımı yaptım damardan girerekten :cherry:. Nasıl ama iyi taktik değil mi :p ...

kardeş senden iyi sigortacı olur :queen:
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Gazetede kendisiyle yapılmış roportajı ve kendisiyle yapılmış televizyon programını izledim.Boyle bir olayın olmadığını,şarkının adınının da "hayal et sevgilim" oldugunu soyledi.Aslında bu tur efsanelerin kaynağı ekşi sozluk'tur.Hayır yani hemen de bir uste cikma gayreti var.Madem bilmiyorsun sus ve bilenden birşeyler ögren.
Alıntı:
pazer´isimli üyeden Alıntı
Arkadaşım bu şarkının adı Hayal Et Sevgilim olmasın?!


arkadaşımmmm sen şarkının geçmişini biliomusun
yok bunu yazmadan önce kaç kere düşündün ve ne tür bilgin var
Alıntı:
MeTaL´isimli üyeden Alıntı
Var ya arkadaşlar işiniz gücünüz yok bu konu çoook eski ben o hatunla bizzat konuştum bu konu ilk açıldığında ve kızın ölmüş ne bir erkek arkadaşı var ne de o şarkı bir hayaleti anlatıyor. Hayal Et Sevgilim asıl adı o kadar. Herkez masa başında şarkı söyler, tükü çığırır eeee ne olmuş kızı birde canlı yayına alıp şarkıyı söyletmişler bu mudur yani olay? Bunun tartışması mı sürüyor burada! Gidin de Türkiyede neler oluyor onu öğrenin http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=9797 alın size başlık acı gerçekler işte burada ...


kardeşim burda şarkının geçmişinden bahsetmiyoruz zaten okumayıdamı unuttun semih mouse satmayı taktın kafana hee

abicim burda klipten bahsedioruz
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Şimdi sen kime taş attın onuda anlasak ...
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Gayet anlaşılır kime taş attığım.Hem kendisi geçmişini soruyor,hem de bu konuda cevap verenleri konumuz bu degil diyerek suçluyor.Ustelik kendi bildiği dogruymuş gibi ısrar ediyor.
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
pazer' Alıntı:
Gazetede kendisiyle yapılmış roportajı ve kendisiyle yapılmış televizyon programını izledim.Boyle bir olayın olmadığını,şarkının adınının da "hayal et sevgilim" oldugunu soyledi.Aslında bu tur efsanelerin kaynağı ekşi sozluk'tur.Hayır yani hemen de bir uste cikma gayreti var.Madem bilmiyorsun sus ve bilenden birşeyler ögren.

metal olum bana atmaya çalışıyor :queen:

üste çıkmak biraz tuhaf kaçtı be kardeşim yok altta olmayıda sevmemde :queen:

kardeşim bu hikaye ile şarkısı çıktı saolsun metal den hemen irem hakkında herşeyi öğrendik sen halen ordamısın ve bu bahsi geçen tanıma bölümü geçtiğimiz yaz başlarıydı sanırım

pazer tartıştığımızı tekrar söleyeyimmi parçanın geçmişi değil klibi anlayamadıysan özele gel anlatayım
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lanyyyyynnnnnnnn kesin beeeee :p aaaa noluyo hemen yaaa.sizin yaptığınızı mesclisteki milletvekilleri yapmaz yahu.Yokmu Bu Başlık Amacına Ulaşmıştır diycek babayiğit :queen: :queen: olmazsa ben dicem:p :p
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Cbr1000rr abi,ilk mesajını dün diye gorunce guncel sandım demek ki yanlış gormuşum.Soru sormuştun geçmişiyle ilgili,cevap vermek istedim ama anlaşılan bu tarz konularda insanları muhatap alıp,cevap vermek pek yerli olmuyor.Zira verilen cevap,sorulan sorular yerine insanlar nasıl olur da laf sokarım diye ugrasiyor.Hadi kendine iyi bak abicim.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kenan geldi :p sesimi duymuş olmalı :queen: :queen:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bukadar yetermi yoksa devam edicekse kitleyeceğim :bounce:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
EgeKnn' Alıntı:
Bukadar yetermi yoksa devam edicekse kitleyeceğim :bounce:


iide burda hakaret yok küfür yok saygısızlıkta yok seviyeli bir şekilde fikirlerimiz paylaştık amacımız aynı konu üzerindeki fikirlerimiz maksat muhabbet olsun değilki yada sataşmaya bahane hepimiz kardeşiz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst