- Katılım
- 10 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,243
- Konu Yazar
- #1
http://screencast.com/t/hK0IhFuY8a
Evet arkadaşlar bu bir özel internet satış sitesinden bana gelen mail. Detaylar yazıldığı gibi. Bütün forumun bilmesi gerektiğini düşündüm.
Mesela bir telefon alıyorsunuz. açıp 6 gün kullanıyorsunuz. Jelatinini çıkartıyosunuz kulaklığını takıyosunuz falan. İade etmek istediğinizde hiç bir yaptırım uygulayamazlar demek oluyor bu.
Cayma hakkınızı kullanıp ürünü kargosunu karşı taraf ödeyeceği şekilde geri verebilirsiniz. Güzel ve tüketiciyi koruyan bir kanun olmuş bence.
Evet arkadaşlar bu bir özel internet satış sitesinden bana gelen mail. Detaylar yazıldığı gibi. Bütün forumun bilmesi gerektiğini düşündüm.
Mesela bir telefon alıyorsunuz. açıp 6 gün kullanıyorsunuz. Jelatinini çıkartıyosunuz kulaklığını takıyosunuz falan. İade etmek istediğinizde hiç bir yaptırım uygulayamazlar demek oluyor bu.
Cayma hakkınızı kullanıp ürünü kargosunu karşı taraf ödeyeceği şekilde geri verebilirsiniz. Güzel ve tüketiciyi koruyan bir kanun olmuş bence.