İnsanlık Ayıbı

Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
SIRA BENDE SANIRIM
o video yu ceken dallama ve balık avlayan 2 dallama kuduz mu olmuş da sudan
korkuyolarmış
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Valinin açıklamasına bakar mısınız
Vali Nurullah Naci Kalkancı da konuyla ilgili değerlendirme yaparak, 'olay yerinde polisin görevi mutlaka çocuğun yardımına koşması ve suya atlaması gerekiyordu. Polislerin yüzme bilip bilmediğinebakacağız. Gereken incelemeler yapılacak dedi.

Sizce incelemelerden sonra ne yapılır

A-Soruşturma Açılır
B-Aynı Olayın Tekrar Etmemesi İçin Gerekli Güvenlik Tedbirleri Alınır
C-Polisler Havuza Götürülür ve Yüzme Bilip Bilmedikleri Tesbit Edilir,Bilmeyenlere Kolluk ve Can Simidi Temin Edilir
D-Hiçbiri
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Rezillik Allah ınızdan bulun emi cocuga balık muhamelesi yapanlar ve sopa atanlar cocuk yasıcaksa bile zorla öldürmüşler
 

tcs

Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
288
şu olayda da polisi savunanlarda çıktı ya pes ben o üniformayı giycem ve atlamıyacam ha utancımdan yerin dibine girerdim
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
Orada yüzme bilip de suya atlamayan bırakın polisi ''hiç bir insanı'' ne siz tasvip ediyorsunuz ne de ben tasvip ediyorum; lakin bu görüntülerdeki bir kaç memurun hata-vicdansızlıkları için emniyet mensuplarının geneline dil uzatılması akla da mantığa da sığmaz. :farao:
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yorumuma gelen cevaplara bakıyorum da, ne çok yarası olan varmış...


bir de her gün polisle sorun yaşadığı için polise düşman olduğunu söyleyen bir guruh var ki, onlarla ben farklı ülkelerde mi yaşıyorum anlamadım. ben niye hiç bir polisle sorun yaşamıyorum da bu arkadaşlar ve onların arkadaşları üstelik de her gün bir sorun yaşıyor. yahu insan her gün aynı konuda sorun yaşıyorsa oturur da bir düşünür "bu olay her gün benim başıma geliyorsa acaba bende mi bir sakatlık var" diye...

ama yok, her gün sorun yaşıyoruz ve yine yarın benzer bir sorun yaşamak üzere sokağa çıkıyoruz, sonra gelip burda "polis şöyle, doktor böyle, bıdı bıdı"...


ama ben kimse diyorum? bu kadarını anlayacak kapasite olsa insanlarda zaten önce sorunlarına çözüm ararlardı... "niye ben arkadaş, niye hep ben" diye sorardı kendi kendine...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
21
Yaziklar olsun !..

Hic mi icinizde kafasi calisan ne yapmasi gerektigini bilen
ve vicdan sahibi bir adam yok!..
Icinizden hicbirinizin mi cocugu yok!..

Orada bulunan bircok kisinin en azindan batmayacak kadar yüzme bildigine adim gibi eminim...
Yaziklar olsun!..
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Her fırsat da şanlı geçmişinden,asil şahsiyetinden,yüreginin derinliğinden,bir T.C vatandaşı dünyaya bedeldir diye bileginin gücünden bahseden hikaye kahramanlarına aşık her vatandaşa duyrulur.Bu olay aslında insanımızın yüzde olarak ne kadar kaypaklaştığının göstergesidir.Elini taşın altına koyabilecek olanların sayısal göstergesidir.Bizi koruması gözetmesi gerekenlerin ,çıkarlarımız için çalışması gerekenlerin meziyetlerinin ne oldugunun vs vs.Bu bir T.C gerçeğidir.Emniyet şeridi kullanan,ambülansa veya (başıma geldi,eşimi hastaneye yetiştiren taksiye)dörtlü yakmış hastaneye can taşıyan birine yol vermeyen,hilede,vergi kaçırmada,işbirlikcilikde sınır tanımayan vatandaşımın gerçeğidir.Üzgünüm.Polis akademilerinde ne ögretiliyor merak ediyorum polis meemurlarımıza.İzci kampı macerası olan sıradan bir vatandaş bile daha çok şey yapardı ki polisler bedensel mulakatlarla göreve geliyor yada biz öyle olduğunu zannediyoruz.Gerçekleri yaşamak ve yüzleşmek gerekir.Allah o cesur vatanaşdan razı olsun.Bence hacca gidenlerden daha çok sevap kazandı.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Valinin açıklamasına bakar mısınız
Vali Nurullah Naci Kalkancı da konuyla ilgili değerlendirme yaparak, 'olay yerinde polisin görevi mutlaka çocuğun yardımına koşması ve suya atlaması gerekiyordu. Polislerin yüzme bilip bilmediğinebakacağız. Gereken incelemeler yapılacak dedi.

Sizce incelemelerden sonra ne yapılır

A-Soruşturma Açılır
B-Aynı Olayın Tekrar Etmemesi İçin Gerekli Güvenlik Tedbirleri Alınır
C-Polisler Havuza Götürülür ve Yüzme Bilip Bilmedikleri Tesbit Edilir,Bilmeyenlere Kolluk ve Can Simidi Temin Edilir
D-Hiçbiri

Rapordan çıkacak sonuç :
Yapılan incelemede memur şahısların daha önce hiç su görmedikleri ve ne olduğu konusunda fikir sahibi olmadıkları bir cisme karşı çekingen davranışlar sergiledikleri gözlemlenmiştir.
Altınada 8 prof imza atar. O proflarıda kimse sorgulamaz. Neden çünki Allah Kahretsinki burası Türkiye
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valinin açıklamasına bakar mısınız
Vali Nurullah Naci Kalkancı da konuyla ilgili değerlendirme yaparak, 'olay yerinde polisin görevi mutlaka çocuğun yardımına koşması ve suya atlaması gerekiyordu. Polislerin yüzme bilip bilmediğinebakacağız. Gereken incelemeler yapılacak dedi.

Sizce incelemelerden sonra ne yapılır



A-Soruşturma Açılır
B-Aynı Olayın Tekrar Etmemesi İçin Gerekli Güvenlik Tedbirleri Alınır
C-Polisler Havuza Götürülür ve Yüzme Bilip Bilmedikleri Tesbit Edilir,Bilmeyenlere Kolluk ve Can Simidi Temin Edilir
D-Hiçbiri

Hamdolsunki hükümetimizin valisi var
ya birde olmayaydı.
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
Susuz bir ülkede su işleri bakanının olduğu gibi,
Bizim ülkemizde de adalet bakanı var
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Bir de bu topik altında tepkimizi dile getirdiğimiz mesajlarımızı şikayet eden ceza almamıza sebebiyet veren tipler var ya o kadrolaşmış,kokuşmuş babadan oğula olan size söylüyorum en derin sevgi ve saygılarımla sizi öpüyorum :king:
Umarım çocuğunuz o duruma düşmez de anlamazsınız o psikolojiyi,bu kadar da optimistiğim lan :)
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
Bir de bu topik altında tepkimizi dile getirdiğimiz mesajlarımızı şikayet eden ceza almamıza sebebiyet veren tipler var ya o kadrolaşmış,kokuşmuş babadan oğula olan size söylüyorum en derin sevgi ve saygılarımla sizi öpüyorum :king:
Umarım çocuğunuz o duruma düşmez de anlamazsınız o psikolojiyi,bu kadar da optimistiğim lan :)

balık ağına tepki verdiğimiz için şikayet etmişlerdir
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Aya,senin gibi bilgi birikimi yüksek birinden öyle yorum beklemezdim. İlk yorumuna bakarsak o lafını üzerime aldım ama yargısız infaz yapmışsın. Ben genelleme yaptım kendimce. Ayrıca o yazdığım yorum işkembeden salladığım bir yorumda değildi. Her meslek grubundan da ayrı ayrı zarar gördüm ve hala aynı zihniyetteler. İçlerinde mükemmel insanlarda var ama oranı hamsi tezgahına karışmış istarvit adedi kadardır en fazla. Polislik çok özendiğim halende düşündüğüm bir meslek,doktorluk desen hayatta yapamayacağım tek meslek,savcılık desen ben uğraşmam diyecek kadar çetrefilli bir meslek. Mesleklerini bu kadar övüp şahıslara laf ediyorsam elbet vardır bir bildiğim. Sorun sende bende değil bu kadar hakkaniyet gerektiren bu kadar zor mesleklere bu kadar gereksiz adamı getiren sistemde.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Soğuk suda boğulduğu için bu kadar uzun süre nefessiz kalmasına rağmen kurtulmuş. İnşallah halen yaşıyordur, yaşayacaktır. İyi de be adam, maden yüzme bilmiyorsunuz, insan ciyak ciyak bağırmaz mı " YETİŞİN ÇOCUK ÖLÜYOR, YOKMU YÜZME BİLEN BİR ALLAHIN KULU" diye !!!!!!! Beceriksizlik, basiretsizlik, aptallık.. Gerisini siz ekleyin.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
yorumuma gelen cevaplara bakıyorum da, ne çok yarası olan varmış...


bir de her gün polisle sorun yaşadığı için polise düşman olduğunu söyleyen bir guruh var ki, onlarla ben farklı ülkelerde mi yaşıyorum anlamadım. ben niye hiç bir polisle sorun yaşamıyorum da bu arkadaşlar ve onların arkadaşları üstelik de her gün bir sorun yaşıyor. yahu insan her gün aynı konuda sorun yaşıyorsa oturur da bir düşünür "bu olay her gün benim başıma geliyorsa acaba bende mi bir sakatlık var" diye...

ama yok, her gün sorun yaşıyoruz ve yine yarın benzer bir sorun yaşamak üzere sokağa çıkıyoruz, sonra gelip burda "polis şöyle, doktor böyle, bıdı bıdı"...


ama ben kimse diyorum? bu kadarını anlayacak kapasite olsa insanlarda zaten önce sorunlarına çözüm ararlardı... "niye ben arkadaş, niye hep ben" diye sorardı kendi kendine...

Yaram var arkadaşım evet.

Canımızı emanet ettiğimiz şahıslar sudan korkup ufacık bir yavruyu o sudan çıkartamıyorlarsa ALLAH BELALARINI VERSİN.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
27
onca adamdan hiç mi yüzme bilmeiyen yoktu..... dünyanın harbi çivisi çıkmışşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
361
mnk adamları kalıplarının adamı degiller yoldan geçen watandaş atlamış kurtarmış kamerayla çekeninde o kamera gtne grsn
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst