- Katılım
- 15 Kas 2005
- Mesajlar
- 9,362
Sorun orada da değil. Bir ülke zor zamanlardan geçebilir, normaldir. Ama milletin %99'u daha kötüye giderken yöneticiler ve onlara yakın kişiler hiç bu zorluktan nasiplerini almıyorsa işte orada bir sorun var demektir. Bir cefa çekilecekse herkes çekecek. Devlet lüks harcama yapmayacak, gereksiz dev proje yapmayacak, iş adamlarına herşeye ben güvence veremem, sen de risk alacaksın diyecek (ki bu son kısım normalde de olması gereken şey aslında).