- Katılım
- 19 Ağu 2014
- Mesajlar
- 216
- Konu Yazar
- #1
Abilerim ablalarım kardeşlerim başlıkta belirttiğim gibi katlanması bukadar güç olaylar karşında nasıl bukadar sakin olabiliyoruz.Artık alıtşığımızdanmı yoksa ... ... davası olmazdanmı yoksa sesini çıkaranın(tabir-i caiz ise) silivriyi boyladığındanmı
MUZ CUMHURİYETİ yiz yemin ederim başka bir açıklaması yok.
Not:Bu konu altında okadar kin nefret kusmak istediğim konu varki ama sadece bunları yazıp bırakıyorum artık ben anlatmaktan yoruldum.Herkeste farkında biliyorum ama kim ne düşünüyor onu merak ettim bu konu altına gelip bilmiş bilmiş konuşup ağzına kürekle vurmak istediğim arkadaşları da bekliyorum.
Not:Bu konu altında okadar kin nefret kusmak istediğim konu varki ama sadece bunları yazıp bırakıyorum artık ben anlatmaktan yoruldum.Herkeste farkında biliyorum ama kim ne düşünüyor onu merak ettim bu konu altına gelip bilmiş bilmiş konuşup ağzına kürekle vurmak istediğim arkadaşları da bekliyorum.