ingilizce bilenlerden yardım.

Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
ilk olarak kawayı inceliyelim , sanki daha ağır(ağırdan kasıt dolgun) daha kaslı geliyo , ve sanki hondaya göre biraz daha kaliteli yapılmış hissi veriyo ,burda honda kalitesiz demiyorum ,bu biraz şaşırtıcı çünkü honda kaliteli malzeme kullanır diyo , kawada nerdeyse hiç vibrasyon olmadıgını söylüyo,kawada otobanda biraz daha düşük rpmle gezinti yapabilirsin gibi bişey söylüyo orayı tam anlayamadım,iki motor da birbirine çok yakın ama kawa biraz daha öne çıkabilir diyo
2.elemanda ; iki motorda çok iyi ama eger ben gidip yeni bi motor alacak olsam ve ikisi arasında seçim yapsam kesinlikle kawayı alırdım çünkü daha ucuz,daha kullanışlı ve kawasakiyi sürmek daha hoşuma gitti diyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst