İnceden kar keyfi

Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
222
Merhaba arkadaşlar bugün yaklaşık 8-10 kısılık bır endurocu grubu ıle Kartepe-Katırözü turu yaptık fotograflarda diger arkadaşları cekemedık ılk cıktıgımızda guzeldı daha sonra grup dagılmaya baslayınca bende arkadaşa verdım cep telf. ve ıste cıkan fotograflar.Bır baska gezide daha güzel fotograflar ıle gorusmek üzere.















Arkadaşlar buda video linki beceripte yükliyemedım bı arkadas lınkı duzeltırse sevınırım

http://rapidshare.com/files/83585107/Video-0001.mp4.html
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
ustam naptın ya sen öle karları dize getırmışşin altında yolla yapmışşın güzel fotolar saool paylastigin icin...
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
resimler güzel çıkmış dostum ellerine sağlık bende kartepedeydim ama maşukiye üzerinden çıktım siz arka taraftan dolanmışsınız iyide vakit öldürmüşsünüz süper:cat:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Motorunuza sağlık kar keyfi başkadır. :) Bizim buralarda biraz sakıncalı kışın dağa çıkmak nedeni ise aşırı soğuklar şehirde kar var hatta buz desek daha doğru Bu gün hava -32 derece sivasta yarın ne olur bilmiyorum. Gezilerinizin devamını dilerim...
 
Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
222
ustam naptın ya sen öle karları dize getırmışşin altında yolla yapmışşın güzel fotolar saool paylastigin icin...


Rica ederım dostum daha güzel fotograflar ıle bır baska gezıde :cat:

resimler güzel çıkmış dostum ellerine sağlık bende kartepedeydim ama maşukiye üzerinden çıktım siz arka taraftan dolanmışsınız iyide vakit öldürmüşsünüz süper:cat:


Emre'cım haberımız olsaydı ılk basta kartepe tarafında kalırdık bır baska sefere görüsüruzu ınsallah yınede cok saol geldıgın ıcın:cat:

Motorunuza sağlık kar keyfi başkadır. :) Bizim buralarda biraz sakıncalı kışın dağa çıkmak nedeni ise aşırı soğuklar şehirde kar var hatta buz desek daha doğru Bu gün hava -32 derece sivasta yarın ne olur bilmiyorum. Gezilerinizin devamını dilerim...


Aynen hocam kar keyfı bambaska oluyor bılırım sıvas ın soguklarını dıkkat etmek lazım selamlar

paylaşım için teşekkürler....

Rica ederım daha güzel fotograflar ıle gorusmek uzere

İçim ısındı :queen:


İzmir e selamlar bırazcık ıcınızı ısıtabıldıysek ne mutlu bıze

Güzel havanın keyfini çıkarmışsınız tebrikler.

Tşkr ederim Bursa ya selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
kafa dağıtmak için birebir bir gezi olmuş çok eğlenceli geçmiş olmalı güzel gezi olmuş paylaşım için teşekkürler :)
 
Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
222
kafa dağıtmak için birebir bir gezi olmuş çok eğlenceli geçmiş olmalı güzel gezi olmuş paylaşım için teşekkürler :)

Haklısın dostum aynen katılıyorum dedıgın sözlere kafa dagıtmak ıcın super yerler gıttıgımız yerde kımsecıkler yoktu ınan sadece bız vardık dagda kurduk mangalımızı yedık ıctık gerı donduk

paylasım ıcın saol guzel fotolar.

Tskr ederım dostum yorumun ıcın

Arkadaslar şu vıdeo ısınden anlıyan varmı fotografların altında vıdeo lınkı verdım bırı duzeltebılırse sevınırım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vala karda bınmekte buyuk cesaret helal olsun gercı full koruma gıyınmısın ama olsun :) ellerıne sağlık
 
Katılım
24 Eki 2007
Mesajlar
48
Güzel Gezi Güzel Fotolar
Inş Bende Bigün Böle Karda Turlayacağım Bi Enduro Yada Cross Alırsam:)
 
Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
222
Güzel Gezi Güzel Fotolar
Inş Bende Bigün Böle Karda Turlayacağım Bi Enduro Yada Cross Alırsam:)


İnşallah dostum :) dıledıgın motorsıkletıne kavuşursun bır gün Enduro apayrı bır zevk

karda enduro kullanmak eminim çok zevkli oluyodur:cat:

Aynen öyle dostum fotografların altında vıdeo lınkı var acabılırsen bır bak asıl gazlama ve guzel goruntuler orda:)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
millet ne güzel geziyor,uscuk yiyor biz pinekliyoruz resimler züper paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
64
Dayı sen neler yapmışsın öyle yaa....

Yemin ediyorum tek hayalim bu...

Ahhhhğğğ aağğğhh neredesin yanına geleyim de sen benim beat'ı ben de senin şu dağ canavarını kullanyım olur mu... :mrgreen:

Tek kelimeyle hayran kaldım işte keyif budur.. :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst