İnazumayla ko

Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
84
Hocam çok güzel gezi olmuş! Paylaştığın için teşekkür ederim.
Senden bir ricam var, yapabilirsen?
BU resmin paylaştığın dut tam olarak nerede? Bir-iki fidesini bulmak mümkün mü?
Çocukluğumuzda ailemizle ormanda çalışırken duttan önce biten meyve yoktu.
Adanadan saygılar, sevgiler!
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
Fotoğraflar bende gözükmüyor. Acaba sorun bende mi yoksa fotolar uçmuş mu ? :)
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
222
image.php
[/URL][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------

image.php
[/URL][/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst