Hocam çok güzel gezi olmuş! Paylaştığın için teşekkür ederim.
Senden bir ricam var, yapabilirsen?
BU resmin paylaştığın dut tam olarak nerede? Bir-iki fidesini bulmak mümkün mü?
Çocukluğumuzda ailemizle ormanda çalışırken duttan önce biten meyve yoktu.
Adanadan saygılar, sevgiler!