İnazumayla ko

Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
222
Havalardan bir türlü inazumayı zorlamayı fırsat bulamadığımızdan pazar öğleden sonda fırsat bu fırsattır deyip;
Önce Kuyucular köyü sanat festivaline ziyaret edelim dedim..

2974untitled.png
[/IMG]

5837DSC02959.JPG
[/IMG]

Fatih hocam stantında çalışmalarından örnekler sergiliyor...

8845DSC02961.JPG
[/IMG]

4483DSC02962.JPG


6083DSC02968.JPG
[/IMG]

9323DSC02972.JPG
[/IMG]

8858DSC02974.JPG
[/IMG]

9258DSC02978.JPG
[/IMG]

Festival kurucusu Maksut Kesici dostumuzla...Emeğine sağlık...

9532DSC02981.JPG
[/IMG]

Öğretmen arkadaşlar da geldiler..

4395DSC02984.JPG
[/IMG]

8099DSC02987.JPG
[/IMG]

3597DSC02988.JPG
[/IMG]

8668DSC02986.JPG
[/IMG]

Artık çıkıyorum...Aydın'a dönüp,eski motorum-yeni sahibi Nefel hocamla kısa bir gezi yapalım diyoruz.Saat 17.00 vakit yeter diye düşünüyoruz.

3162DSC02993.JPG
[/IMG]

3742DSC02995.JPG
[/IMG]

3872DSC02996.JPG
[/IMG]

6957DSC02999.JPG
[/IMG]

3988DSC03000.JPG
[/IMG]

48DSC03002.JPG
[/IMG]

6744DSC03003.JPG
[/IMG]

Bi de yetişebilsem.....

3580DSC03004.JPG
[/IMG]

4853DSC03005.JPG
[/IMG]

İşte halef-selef....

7592DSC03006.JPG
[/IMG]

4378DSC03007.JPG
[/IMG]

4750DSC03008.JPG
[/IMG]

Aydın merkezden kuzeye dağlara çıkıp,İkizdere Barajından ineceğiz...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------

To be cond...........

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------

834Resim1.jpg
[/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------

1494DSC03009.JPG
[/IMG]

1494DSC03009.JPG
[/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------

9073DSC03011.JPG


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------

7605DSC03010.JPG


8172DSC03013.JPG


3106DSC03014.JPG


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------

4926DSC03016.JPG


5758DSC03018.JPG


5802DSC03019.JPG


4657DSC03023.JPG


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:43 ----------

4364DSC03026.JPG


8638DSC03025.JPG


2928DSC03027.JPG



4950DSC03028.JPG


5639DSC03029.JPG


3147DSC03030.JPG


9932DSC03031.JPG


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------

260DSC03032.JPG


4836DSC03033.JPG


Baraj uzaktan görünüyor.

9923DSC03034.JPG


3967DSC03035.JPG


5833DSC03036.JPG


9202DSC03037.JPG


330DSC03038.JPG


1858DSC03039.JPG


2602DSC03040.JPG


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------

6046DSC03042.JPG


8905DSC03043.JPG


2925DSC03043.JPG


2989DSC03044.JPG


170DSC03046.JPG


658DSC03047.JPG


8956DSC03048.JPG


Tırmanma bitti.Cbf ye göre güç olarak olumlu fark var.Bakalım inişte nasıl.Kırıcı sert taşlık ve eğimi fazla bir ara yol ineceğiz.İnazumanın ağırlığı gözümü korkutuyor.Ani fren yapmak zorunda kalmam umarım.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Paylasim icin tesekkurler.. Toplam kac kilometrelik bir gezi oldu ve yakit tuketimini olctunuzmu?
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
222
2553DSC03052.JPG


9496DSC03055.JPG


6322DSC03056.JPG


1643DSC03057.JPG


3209DSC03058.JPG


3607DSC03059.JPG


10-15 dk lık iniş..fotoğraf için duramadım.1.vites motor freni ve frenleme ile asfalt yola iniyoruz.Biraz stres yaptım şekerim düştü...yükleme yapıyoruz.İnazumanın lastikleri uygun değil taşlı stabilize inişe...

1819DSC03065.JPG


5845DSC03061.JPG


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------

612DSC03066.JPG


428DSC03067.JPG


8736DSC03071.JPG


5415DSC03072.JPG


4435DSC03074.JPG


4309DSC03075.JPG


5312DSC03076.JPG


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------

2012DSC03077.JPG


6262DSC03078.JPG


Baraj kıyısına geldik,vakit dar,5 dk.durup,devam ediyoruz.Hava yağacak gibi.Aydın a yaklaşık 20 km var.

844DSC03079.JPG


3323DSC03081.JPG


415DSC03083.JPG


9400DSC03084.JPG


987DSC03085.JPG


İçişlerine rapor....

1362DSC03087.JPG


9356DSC03089.JPG


6153DSC03090.JPG
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"Bulutlara ko" nun devamı mı oluyo bu?
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
222
133DSC03091.JPG


9949DSC03092.JPG


2288DSC03093.JPG


635DSC03095.JPG


1350DSC03096.JPG


1754DSC03097.JPG


Kızılcaköy çay molası....

Organik mi bunlar...Hocam daldı kasalara....

8524DSC03098.JPG


2439DSC03099.JPG


7103DSC03100.JPG


5633DSC03101.JPG


Hafif bir ıslsnmayla kurtarıyoruz.Hocamla vedalaşıp ayrılıyoruz.İkimiz içinde eğitici bir gezi oldu.

1.Hava nasıl olursa olsun mutlaka yağmurluk-kapalı kask ta yanınıza alınız.
2.Dikkatli olmak koşulu ile İnazuma enduroya yakın gibi..
3.Gücü kuvveti gayet yerinde.Asfaltta dokundunmu uzuyor.Rampalar etkilemiyor.Cbf de ki araç sıkıştırmaları yaşanmayacak görünüyor.(140-150 km basanlarla sözüm yok)
4.Sevdim ben bunu yaa..
5.Ilımlı toprak yola gelir,yol yoksa bende yokum.
6.Yakıt için ölçüm yapmadım.İlk depo 58 tl.+2 lt var depoda 333 km gitti.Tabi rodaj sürüşü,pek 4500 devri zorlamadım.ikinci depoyu da 59 tl ye doldurdum.500 km lere geliyorum ara ara gaz açıyorum.8500 devri denedim..Tam hatıurlayamayacağım 127 km gibi faladı sanırım karşılığı.
7.yüksek devirlerde de iyi hızlanıyor.İyi İyi bu makina....

Herkese selamlar....

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------

ne konuydu ama :) bende yanlış yazım diye düşünüyordum :)

evet arkadaşlar....
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
şu an işyerindeyim..resimler açılmıyor..inazuma da almayı düşünen birisi olarak merak ediyorum açıkcası.. resim çok evet hocam ama detaylı bir açıklamanın bir çok kişiye çok çok faydalı olacağının kanaatindeyim

saygılar
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Egenin tadı başka...nasipse bende hafta içi Kütahya Uşak..Manisa Salihli..İzmir falan akıcam memlekete...yolları bile başka Egenin yav..hele o dutlar...
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Bu alete rüzgarlık montajı mümkün değil mi? Beni en çok bu ilgilendiriyor, hiç bir yerde böylesini göremedim, olmuyorsa büyük eksiklik bence.
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
güzel motor güzel gezi..

Devamını bekleriz hocam.

Kedi uzanamadığı eti görsün en azından :)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
İnazumaya ne gerek va... tamam sustum :)

İç açıcı, ağız sulandırıcı manzaralar, harika bir gezi, tebrikler...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
harika kareler abilerim allah tekerinize taş değdirmesin , elinize tekerinize sağlık .

bu arada inozuma kullanan arkadaşlar için arka çanta top case aparatını seri olarak yapmaya başladım , tabi dost işi ,:) ihtiyacı olan dostlar özelden iletişime geçebilirler saygılar sevgiler.













 
Katılım
2 Tem 2005
Mesajlar
182
Güzel gezi olmuş inazumanın görünüş olarak cbf den çokda bir farkı yok aynı cüsse aynı boyut gıbı geldi bana hızı nasıl acaba rüzgardan etkilenme durumu servısı nasıl
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst