- Katılım
- 27 Mar 2012
- Mesajlar
- 222
- Konu Yazar
- #1
Havalardan bir türlü inazumayı zorlamayı fırsat bulamadığımızdan pazar öğleden sonda fırsat bu fırsattır deyip;
Önce Kuyucular köyü sanat festivaline ziyaret edelim dedim..
[/IMG]
[/IMG]
Fatih hocam stantında çalışmalarından örnekler sergiliyor...
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
Festival kurucusu Maksut Kesici dostumuzla...Emeğine sağlık...
[/IMG]
Öğretmen arkadaşlar da geldiler..
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
Artık çıkıyorum...Aydın'a dönüp,eski motorum-yeni sahibi Nefel hocamla kısa bir gezi yapalım diyoruz.Saat 17.00 vakit yeter diye düşünüyoruz.
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
Bi de yetişebilsem.....
[/IMG]
[/IMG]
İşte halef-selef....
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
Aydın merkezden kuzeye dağlara çıkıp,İkizdere Barajından ineceğiz...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------
To be cond...........
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------
[/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------
[/IMG]
[/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:43 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------
Baraj uzaktan görünüyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------
Tırmanma bitti.Cbf ye göre güç olarak olumlu fark var.Bakalım inişte nasıl.Kırıcı sert taşlık ve eğimi fazla bir ara yol ineceğiz.İnazumanın ağırlığı gözümü korkutuyor.Ani fren yapmak zorunda kalmam umarım.
Önce Kuyucular köyü sanat festivaline ziyaret edelim dedim..
Fatih hocam stantında çalışmalarından örnekler sergiliyor...
Festival kurucusu Maksut Kesici dostumuzla...Emeğine sağlık...
Öğretmen arkadaşlar da geldiler..
Artık çıkıyorum...Aydın'a dönüp,eski motorum-yeni sahibi Nefel hocamla kısa bir gezi yapalım diyoruz.Saat 17.00 vakit yeter diye düşünüyoruz.
Bi de yetişebilsem.....
İşte halef-selef....
Aydın merkezden kuzeye dağlara çıkıp,İkizdere Barajından ineceğiz...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------
To be cond...........
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:43 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------
Baraj uzaktan görünüyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------
Tırmanma bitti.Cbf ye göre güç olarak olumlu fark var.Bakalım inişte nasıl.Kırıcı sert taşlık ve eğimi fazla bir ara yol ineceğiz.İnazumanın ağırlığı gözümü korkutuyor.Ani fren yapmak zorunda kalmam umarım.


