İnanmicaksınız :)

Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
267
Takip eden arkadaşlar bilirler... Buda Alucra dan ama bu hasta deil hastane personeli :queen: Buda mondial yaklaşık 25 bin km yapmış ve ehliyetsiz !! Tek fark bu arkadaş teybini sele altına koymuş :queen: Şimdi mp3 çalar alıp torpidoya monte edecekmiş...


 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ohaaa bu ney ınanmam valla:mrgreen: :p
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Düşünün bu herif motorla gidiyo cenazenin önünden geçiyo teyipte son ses açık trafik milim milim ilerliyo tıkanmışçasına napacak bu aptal herif:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kerım bızım maruttıyede koyalımmı:mrgreen: :p
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
SAKAL' Alıntı:
Düşünün bu herif motorla gidiyo cenazenin önünden geçiyo teyipte son ses açık trafik milim milim ilerliyo tıkanmışçasına napacak bu aptal herif:pr:


kablo jaklıdır heralde.. sökr hemn .. ööle düşünürsen bir sürü dezavantajı war.. mutlak wardır bir anda susturma yöntemi..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onun kısayolu var muzıkın sesını acınca akusu bıtıyor:mrgreen: :p
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
dostum km yi anlayamadım 25000 miii :silent: yaw daha koltuğun sıfır kaplaması duruyo üstünde bi yanlışlık olmasın :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ewet ya ıyı gormusun dogru:silent:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
evt evt iyi çekmiş dikkatinizi.. bende o 2500.. benm bildiğim tk çinli 25000 inin üstünde Ümmet abideki mondi..
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
görmemişin bi motoru olmuş hasabı falan olmuş biraz sanırım
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
267
Ben gözlerimle gördüm... Haftaya seyahatimde onuda fotolarım.. Kendi korumasımı yada adam mı muşamba sardı ben dikkat etmedim...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Ben inanmamayı tercih ediyorum. Fotomontajdır canım. Yok yok akıllara zarar bi olay.
 
Katılım
27 Nis 2005
Mesajlar
64
Neye inanmıyorsunuz, neyi katletmiş, aklına ne zarar vermiş, tobe tobe. Adam motor üstünde müzik dinlemek istemiş takmış teybini. Saçma olan ne var burada. Motor üstünde müzik dinlemek için yapılacak tek şey motora ses sistemi takmaktır (paran çok olur JBL döşersin daha çok olur Boss döşersin) adamcağızın parası buna yetmiş, kendine göre güzel bişeyler yapmış. Ama siz beğenmezsiniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst