imza gerekli VİCDAN SAHİBİ HERKEZE DAWET

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw 4 saatte parise gidilio sen nerde oturuosun öle 2 saat yolculık:p

ya takım elbıseyı cıkar ustunu gıy korumaları gıy yarım saat yol sonra eve gıt pjamaları gıy yemek ye fln fln

Protestmails sent so far: 19242
Protestmails sent so far: 19248
Protestmails sent so far: 19254
Protestmails sent so far: 19260
Protestmails sent so far: 19266


bu işte bı tuhaflık var her mesajın arasında farklı zaman vardı ama hep 6 6 artıyor bosuna ugrasıyor olma ıhtımalı cok cok yuksekmı acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
19326 numaralı mail bana ait oldu. Evimde kedi besleyen bir hayvan sever olarak bu durum çok ağırıma gidiyor! Yazıklar olsun... :farao:
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Katılım hala çok düşük maalesef :pale:

harikasın saol,tantuni idare eder ama şalgamla hala aram bozuk ama künefe herzaman faworimdir :queen: benim için bolca ye valla ismail usta mıydı acaba mersinde bi yer vardı öle süperdi adamlar artık ezberlemişti hergün:cherry:

Daha iki gün önce yedim,tadı her zamanki gibi muhteşemdi.Tabi senide unutmadım boni,:)

Buyursunlar;::dpac::

 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
371
:rendeer: ben de katılıyorum bu katliyam bitsin:cat: 19bin bilmemkaç ben de imzaladım
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
vicdanım birazcık rahatladı ama bunları yapanlara insanlık öğretmek için birazcık insanlıktan çıkmak lazım diye düşünüyorum.... acaba sadece tırnaklarını zincirle dişli arasına sıkıştırıp yarım metre gitmem yeterli olacak mı? tamir ederken oldu derim :p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Protestmails sent so far: 19836

ya bu nasıl iş duns anıyede 6 mesaj artıyodu 19266 da bıraktım 19836 ben ınanmıyorum bu işe artık 6 mayısa kadarda cıkmaz zaten bu rakam kımseyı etkılemek ıstemem ama olay bu.......
yinede konu aktıf kalsın ınsanlar mesaj atsın bakalım
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
evet malesef sanki bir gariplik var gibi :pale:
ama artık inşallah işe yarar bir şeydir dielim :cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben daha fazla ugrasmıyorum.........................
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
sanırım haklısın :pale:
o kadar da msn de falan duyurdum eşe dosta :pr:
ama hala işe yaraması için dua ediorum :cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok yarasın yaramasın bırakktım yaa aaaaaa!
bıraktım germeyın benı sız bana o yavruları kesen adamları gosterın ben bılırım engel olmayı
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
uzak doğuya git kime sorsan gösterirler :cat:
bi kaçını da buraya sağlam getir de moto gp pistinin ortasında sallandıralım :wiinkk:
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
Arkadaşlar siz elinizden geleni yaptınız .Ben demiştim eğer bu konu ana sayfada olmazsa hedef i zor tuttururuz.
Demekki çevreyi doğayı daha az önemsiyor diğer arkadaşlar.Bana dokunmayan yılann bin yaşasın mantığını daha yenememişiz.
Mod.lara bi arkim mesaj attığını ve konuyu ana sayfaya taşımasını rica ettiğini söylemişti.Ama sanırım MERHABA ARANIZA BEN Geldim konuları daha önemseniyor bu sitede...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Arkadaşlar siz elinizden geleni yaptınız .Ben demiştim eğer bu konu ana sayfada olmazsa hedef i zor tuttururuz.
Demekki çevreyi doğayı daha az önemsiyor diğer arkadaşlar.Bana dokunmayan yılann bin yaşasın mantığını daha yenememişiz.
Mod.lara bi arkim mesaj attığını ve konuyu ana sayfaya taşımasını rica ettiğini söylemişti.Ama sanırım MERHABA ARANIZA BEN Geldim konuları daha önemseniyor bu sitede...

moda bu topiğin ana sayfaya taşınmasını rica eden bendim.
ama içimi okuyorsun. ben geldim demek lazım sanırım insanlara.
ya da bazı topikleri kitlemeyi ii öğrenmişler gerisini henüz yapamıolar :pr:
neyse ben susuorum artık :cat:

ama son bir şey daha gerçekten öymen, kendim ve senin adına
hatta ve hatta buraya mesaj atan arkadaşların adına elimizden geleni
yaptığımıza inanıorum. gerisi anketin ve katılmayan arkadaşların bileceği iş !!!
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
moda bu topiğin ana sayfaya taşınmasını rica eden bendim.
ama içimi okuyorsun. ben geldim demek lazım sanırım insanlara.
ya da bazı topikleri kitlemeyi ii öğrenmişler gerisini henüz yapamıolar :pr:
neyse ben susuorum artık :cat:

ama son bir şey daha gerçekten öymen, kendim ve senin adına
hatta ve hatta buraya mesaj atan arkadaşların adına elimizden geleni
yaptığımıza inanıorum. gerisi anketin ve katılmayan arkadaşların bileceği iş !!!

Ben öymen ve sana diğer imza sahiplerine çok teşekkür ederim.Siyah limo senden başka biri daha rica etti banada söledi.Ben hala garipsiyorum ama bi yandanda garipsememek gerek sabah programlarının bu yüzden bu kadar kitlesi var demekki.Şimdi buraya Paris hiltonun hiç görülmemiş sexy pozları die başlık açsak ana sayfaya oturur hemen hiç şüphem yok
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
172
attım bende umarım bu insanlık dışı hareket sona erer..boyle seylerin sitede gundeme gelmesi cok guzel.
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
bu korkunç bir vahşet inanamıyorum ya birileri çıkıpta aynısını onlara yapsa
of ya ben imzamı yolladım arkadaşlar bu olaya duyarsız kalmayın bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst