- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
bendede benzeri var :bounce: bugüne kadar hiç bir şikayetim olmadı :cat: hayırlı olsun allah kaza bela vermesin :rendeer:
ben gaz veremem kötülük yapamam neden dersen benzin parası aldı başını gidiyo çok yakarsın sonra gaz verırsem :queen:
Bir heyecan başladı sanki içimde hiç bitmeyecek. Benimle yaşayıp benimle ölecek. Ne heveslerle ne güçlüklerle geldi, sevdası bütün zorlukları yendi. Ama anladımki hayat fani ölüm ani ölüm gelmeden dinleyenlere bu mani....... Ben yandım siz yanmayın. Bir anlık hırs ve hız ugruna en sonunda bu şekilde 09-11-2008 de otobanda viraja sert girmemden dolayıbariyerlere girdim ölümden döndüm. Allah kimseye böyle bi kaza vermesin. Bundan sonra ne yaparım bilmem..............
Allah Sizleride korusun bütün kaza ve belalardan
Al al 600 f iyi makinadır test etme şansım oldu gayet hızlı kerata asla pişman olmassın :cat: