İlk ve son olacak motorum.

Katılım
22 Tem 2012
Mesajlar
105
Uzun süredir Türkiye içindeki bu tarz motorları kullanan insanlara bakıyorum da hemen hemen %99' u kask kullanmıyor. Özellikle bilinçsiz, eğitimsiz insanların alabileceği şekilde bile motosikletin satılması bizleri kazalara sürüklüyor. Ehliyeti, ruhsatı olmadan trafiğe salınan motorlardan bahsediyorum. Youtube da izlediğim bazı videolar resmen beni çıldırttı. İşte ön kaldırmalar, motosiklet üstünde yatmalar filan bu kardeşlerimiz üstelik 14 ile 18 yaşlarındalar. Umarım sende onlardan birisi değilsindir. Ruhsatın, plakan, ehliyetin ve bütün kıyafetlerin tamdır. Öncelikle motosikletten önce bu belgeleri ve ekipmanları edinmen gerekli.
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
23
Uzun süredir Türkiye içindeki bu tarz motorları kullanan insanlara bakıyorum da hemen hemen %99' u kask kullanmıyor. Özellikle bilinçsiz, eğitimsiz insanların alabileceği şekilde bile motosikletin satılması bizleri kazalara sürüklüyor. Ehliyeti, ruhsatı olmadan trafiğe salınan motorlardan bahsediyorum. Youtube da izlediğim bazı videolar resmen beni çıldırttı. İşte ön kaldırmalar, motosiklet üstünde yatmalar filan bu kardeşlerimiz üstelik 14 ile 18 yaşlarındalar. Umarım sende onlardan birisi değilsindir. Ruhsatın, plakan, ehliyetin ve bütün kıyafetlerin tamdır. Öncelikle motosikletten önce bu belgeleri ve ekipmanları edinmen gerekli.
haklısın kardeşim gerekli ekipmanları yavaş yavaş alıyorum yarasa ayna aldım + trafik canavarı degilim :D üstünde yatma tek teker falan bilmem nede olsa ölümle yaşam arasında bir oyun .
HAYIRLI OLSUN KARDEŞ ALLAH KAZA BELA WERMESİN
eyvallah kardeşim .
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
39
ne de güzel bir şekilde yargılamadan apaçi yaftasını yapıştırmışsınız. karanlığa küfredeceğinize bir ışıkta siz yakın. kardeşimiz bu forumdaki arkadaşlarının abilerinin bilgi ve tecrübelerinden faydalanmak için paylaşımda bulunmuş ama yok yaşını sormalar yapıştırmalar üzerinden tiye almalar. bir idamını(!) istemediğiniz kalmış. tamam yanlışı hep beraber eleştirip düzeltmeye çalışalım. alay ederek küçümseyerek küçülmeyelim.
bu arada hayırlı olsun motorum kardeşim kazasız belasız sürüşler dilerim
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
hey genç motorun hayırlı olsun..
herkezin yaptığı geyik i ben yapmayacağım..
herkez adamın üzerine çok gitmiş bilinç bi kullanıcı olacaksa zaten biz demeden ayna takar
ha apache gibi takılacaksa zaten sitede ve yollarda fazla göremeyiz kendisini
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
23
ne de güzel bir şekilde yargılamadan apaçi yaftasını yapıştırmışsınız. karanlığa küfredeceğinize bir ışıkta siz yakın. kardeşimiz bu forumdaki arkadaşlarının abilerinin bilgi ve tecrübelerinden faydalanmak için paylaşımda bulunmuş ama yok yaşını sormalar yapıştırmalar üzerinden tiye almalar. bir idamını(!) istemediğiniz kalmış. tamam yanlışı hep beraber eleştirip düzeltmeye çalışalım. alay ederek küçümseyerek küçülmeyelim.
bu arada hayırlı olsun motorum kardeşim kazasız belasız sürüşler dilerim

sağol zaten aynaları aldım şimdilik bir sorunum yok :)


hey genç motorun hayırlı olsun..
herkezin yaptığı geyik i ben yapmayacağım..
herkez adamın üzerine çok gitmiş bilinç bi kullanıcı olacaksa zaten biz demeden ayna takar
ha apache gibi takılacaksa zaten sitede ve yollarda fazla göremeyiz kendisini

haklısın abi apaci gibi olsam sitede niye vakit geçireyim..
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
lütfen diyorum apaçilik barzoluk yapmayalım..
kardeşim göstermek gibi olmasın yanlış anlama
bizim buranın gençleri bu motorlara bi şeyler yapıyolar
sacma sapan işler yapıp motorla arabanın kamyonun altına girip ölüyorlar
aynanı tak kafana iyi bir kask al dikkatli kullan
aileni üzme ...
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
23
lütfen diyorum apaçilik barzoluk yapmayalım..
kardeşim göstermek gibi olmasın yanlış anlama
bizim buranın gençleri bu motorlara bi şeyler yapıyolar
sacma sapan işler yapıp motorla arabanın kamyonun altına girip ölüyorlar
aynanı tak kafana iyi bir kask al dikkatli kullan
aileni üzme ...

çok dogru söylüyon ls2 kaskım ve aynalarım var bu motorda ne var bilimiyorum ama herkes üstüne binince v.rossi oluyor :)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bir hafta önce 2 arkadaş denize gidiyoruz
hızım 60 civarıydı karayolunda..
yanımdan böyle bir motor geçti
öyle bir geçti ki 100 filandı sürati
arkamdakine birazdan ölür bunlar dedim
5 km sonra ikisinin de kaza yaptıgını gördüm..
üzüldük hayati tehlikeleri yoktu ama
2 sininde kırıkları vardı
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
23
Allah korusun öyle bir huyum yoktur zaten kasaba gibi bir yerde yaşıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst