- Katılım
- 22 Tem 2012
- Mesajlar
- 105
Uzun süredir Türkiye içindeki bu tarz motorları kullanan insanlara bakıyorum da hemen hemen %99' u kask kullanmıyor. Özellikle bilinçsiz, eğitimsiz insanların alabileceği şekilde bile motosikletin satılması bizleri kazalara sürüklüyor. Ehliyeti, ruhsatı olmadan trafiğe salınan motorlardan bahsediyorum. Youtube da izlediğim bazı videolar resmen beni çıldırttı. İşte ön kaldırmalar, motosiklet üstünde yatmalar filan bu kardeşlerimiz üstelik 14 ile 18 yaşlarındalar. Umarım sende onlardan birisi değilsindir. Ruhsatın, plakan, ehliyetin ve bütün kıyafetlerin tamdır. Öncelikle motosikletten önce bu belgeleri ve ekipmanları edinmen gerekli.